برگزاری کلاس های آموزش رایانه در کانون مطلع الفجر

برگزاری کلاس های آموزش رایانه در کانون مطلع الفجر

تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۹
ابراهیمیان از برگزاری کلاس های آموزش رایانه در کانون مطلع الفجر با رعایت پروتکل های بهداشتی خبر داد.

امیر ابراهیمیان مدیر کانون فرهنگی هنری مطلع الفجر در گفت و گو با خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان از برگزاری کلاس های آموزش رایانه با رعایت پروتکل های بهداشتیخبر داد.

 

 

مدیر کانون فرهنگی هنری مطلع الفجر اظهار داشت: این کانون برای ارتقا سطح دانش رایانه ای کانون اقدام به برگزاری کلاس های رایانه ای و آموزش هفت گانه رایانه نمود که باعث استقبال اعضا کانون گردید.  

 

 

 

ابراهیمیان گفت: این کلاس ها در سه سطح مقدمات رایانه ، نرم افزار و برنامه های جانبی رایانه در حال برگزاری است که هر کدام از این کلاس ها با 30 % تخفیف برگزار می شوند .

 

 

 

وی بیان کرد: این کلاس ها برای اعضا کانون و عموم جامعه ضروری است و این آموزش ها باعث بالا بردن سطح علمی و در آینده برای اشتغال زایی و کسب درآمد اهمیت فراوانی دارد.

 

 

 

ایشان ابراز داشت:  در کنار آموزش های رایانه ای این کانون در نظر دارد یک آموزش در خصوص آسیب های این عرصه برای آموزش دیدگان برگزار نماید تا خوبی های و بدی های رایانه را به اطلاع رسانی نماید  

 

 

 

 

ابراهیمیان در پایان اظهار کرد: آموزش های رایانه ای در روز های فرد در این کانون برقرار است و برای کسب اطلاعات بیشتر یا ثبت نام به کانون مطلع الفجر مراجعه نمایند .  

پایان پیام/ 704