استمرار کمک های مومنانه در اربعین به همت کانون امام علی(ع) نکا

استمرار کمک های مومنانه در اربعین به همت کانون امام علی(ع) نکا

تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۹
چادرنشین گفت: استمرار کمک های مومنانه و تامین بسته های معیشتی به همت کانون امام علی(ع) نکا در ایام اربعین حسینی برنامه های مهمی است که با قوت اجرایی می شود.

«مجتبی چادرنشین» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران در نکا درباره برنامه های کانون فرهنگی امام علی(ع) نکا برای اربعین حسینی، اظهار کرد: با توجه به شیوع کرونا و محدودیت های ناشی از آن، برنامه های عزاداری کانون لغو شده اما برنامه های اربعین و بزرگداشت این ایام تعطیلی بردار نیست.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) نکا ادامه داد: به مناسبت فرا رسیدن ایام اربعین حسینی(ع) به همت خیران و بچه های مسجد، استمرار کمک های مومنانه و تامین بسته های معیشتی برای محرومان و نیازمندان محله در دستور کار قرار دارد.

 

وی یادآور شد: مبارزه و پیشگیری از ابتلا به ویروس منحوس کرونا از همان زمان شیوع در دستور کار بچه مسجدی های کانون امام علی(ع) بود و اکنون هم در ادامه راه و با گذشت 7 ماه از شیوع این ویروس، همچنان در دستور کار است.

 

چادرنشین گفت: برگزاری مسابقات فرهنگی با موضوع اربعین، نشست های روشنگری در فضای مجازی و حقیقی، تبیین ارزش های اربعین برای جوانان و نوجوانان و نهادینه کردن ارزش های دینی از برنامه های مهمی است که با قوت اجرا می شود.

 

مدیر مسئول کانون امام علی(ع) نکا افزود: فضاسازی محلی و نصب بنر و پرچم های مرتبط با اربعین حسینی در کوچه ها و منازل اطراف مسجد نیز از برنامه های مهم در حال انجام است.

 

وی در پایان با اعلام اینکه امسال به دلیل شیوع کرونا امکان برگزاری مراسم اربعین در کربلا و به صورت پیاده روی وجود ندارد، خاطر نشان کرد: تلاش داریم تا در زمان اربعین، مردم در منازل  ضمن قرائت زیارت اربعین، عزاداری های این روز را اجرایی کنند. 

پایان پیام/ 175