لزوم بهره‌گیری از ظرفیت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد برای بزرگداشت اربعین

لزوم بهره‌گیری از ظرفیت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد برای بزرگداشت اربعین

تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۹
قلندری بر لزوم بهره‌گیری از ظرفیت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد برای بزرگداشت اربعین تاکید کرد و گفت: کانون های مساجد دارای ظرفیت بالای اجتماعی و فرهنگی برای بزرگداشت شعائر دینی هستند.

«عقیل قلندری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران در بهشهر اظهار کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد دارای اعتبار اجتماعی فراوان هستند و نمی توان از این ظرفیت به راحتی گذشت و لذا می توان با استفاده از آن برای بزرگداشت شعائر دینی تلاش کرد.

 

مدیر مسئول کانون مسجد امام جعفر صادق(ع) بهشهر با بیان اینکه بچه مسجدی ها، نیروهای پرتوان و پا به کار برای برنامه های مختلف فرهنگی و دینی هستند، افزود: تلاش برای جذاب سازی برنامه های اربعین با توجه به شرایط کرونایی امروز از برنامه های مهم ماست.

 

وی افزود: تلاش داریم تا در بزرگداشت اربعین اقدامات و برنامه های اثربخشی ارائه کنیم و برای این مهم از تمام ظرفیت ها استفاده می کنیم.

 

قلندری بر لزوم بهره‌گیری از ظرفیت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در بزرگداشت اربعین تاکید کرد و گفت: کانون های مساجد دارای ظرفیت بالای اجتماعی و فرهنگی برای بزرگداشت شعائر دینی هستند.

 

وی با اشاره به اقدامات کانون های فرهنگی هنری مسجد امام جعفر صادق(ع) بهشهر در دوران کرونا و به خصوص در رزمایش مواسات و همدلی مومنانه، یادآور شد: در دوران اربعین هم در کنار برنامه های مختلف فرهنگی و فعالیت های فضای مجازی، تلاش داریم تا کمک مومنانه از اولویت برنامه های ما باشد.

 

مدیر مسئول کانون مسجد امام جعفر صادق(ع) بهشهر در پایان افزود: کانون های فرهنگی هنری مساجد از بدو فعالیت خود فعالیت های اثربخش فراوانی را به جامعه ارائه دادند و قطعا" اکنون هم در دوران اربعین فعالیت ارزنده و اثربخشی ارائه می کنند.

پایان پیام/ 175