مساجد با حضور توانمند و موثر خودشان می توانند در فضای مجازی موثر عمل کنند

مساجد با حضور توانمند و موثر خودشان می توانند در فضای مجازی موثر عمل کنند

تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۹
حجت الاسلام امیدی با یادآوری این مطلب که مساجد با حضور توانمند و موثر خودشان می توانند در فضای مجازی موثر عمل کنند، گفت: انعقاد تفاهم نامه شبکه سازی مجازی مساجد شیراز و فارس یکی از گام های مهم در زمان کنونی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «حسین امیدی»، امروز (سه شنبه 15 مهر) در جلسه انعقاد تفاهم نامه شبکه سازی مجازی مساجد شیراز که در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس برگزار شد، گفت: انعقاد تفاهم نامه شبکه سازی مجازی مساجد شیراز و فارس یکی از گام های مهم در زمان کنونی است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس با اشاره به اینکه استفاده از ظرفیت بالای فضای مجازی است، اظهار کرد: فضای مجازی، برای اینکه بتوانیم فعالیت های فرهنگی را انجام دهیم، فضایی مستعد و کاراست.

وی با اشاره به اینکه دشمن ما در فضای مجازی مفصل کار می کند و جریان های ضد فرهنگی را انجام می دهد، تاکید کرد: اگر ما منفعل عمل کنیم، اجحاف در حق اسلام و انقلاب کردیم.

حجت الاسلام امیدی با یادآوری این مطلب که مساجد با حضور توانمند و موثر خودشان می توانند در فضای مجازی موثر عمل کنند، اضافه کرد: مساجد در فضای حقیقی فعالیت های موثری داشتند و در فضای مجازی هم فعالیت های زیادی خواهند داشت.

پایان پیام/ 130