خدمت مومنانه اهالی مسجد امام حسن مجتبی(ع) به ۵۰ دانش‌آموز نیازمند

خدمت مومنانه اهالی مسجد امام حسن مجتبی(ع) به ۵۰ دانش‌آموز نیازمند

تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۹
حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالمنافی گفت: خیریه مسجد امام حسن مجتبی (ع) کیف، کفش و لوازم‌التحریر را میان دانش‌آموزان ۵۰ خانواده نیازمند توزیع کرد.

حجت الاسلام والمسلمین «حسین عبدالمنافی» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه کمک مومنانه مساجد و هیئت های مذهبی به نیازمندان زمینه مشارکت آحاد مردم را در خدمت به نیازمندان فراهم کرد،گفت: الحمدالله این کمک در اکثریت مساجد کشور به امری ثابت تبدیل شده است و محدود به ماه رمضان و عید نوروز نیست.

 

امام جماعت مسجد امام حسن مجتبی (ع) (واقع در تهران، افسریه، بلوار قائم (عج)، شهرک والفجر، بلوک ب، خیابان شهید غلامی) افزوداهالی این مسجد نیز در دوره شیوع ویروس کرونا در پنج نوبت سبد کالا را میان 50 خانواده نیازمند توزیع کردند که شامل اقلامی همچون برنج، مرغ، گوشت، چای، قند، شکر و ماکارانی بود.

 

وی اضافه کرد: خیریه مسجد امام حسن مجتبی (ع) همچنین کیف، کفش و لوازم التحریر میان خانواده های نیازمند توزیع کرد تا دانش آموزان این خانواده ها مشکلی برای تحصیل به دلیل کمبود این لوازم نداشته باشند.

 

عبدالمنافی ادامه داد: پایگاه های بسیج برادران «شهید چمران» و خواهران «شجره طیبه» کار ضد عفونی کردن فضای مسجد امام حسن مجتبی (ع) را به منظور برگزاری نماز جماعت و مجالس عزاداری یا جشن در مناسبت های مذهبی انجام می دهند و به همت بسیجیان این دو پایگاه، الحمدالله تقریبا همه روزه در دوره کرونا نماز جماعت در این خانه خدا اقامه شد.

 

وی گفت: پایگاه های بسیج شهید چمران و شجره طیبه در مناسبت هایی همچون شب های قدر که میزان حضور مردم بیشتر می شود فضای یادمان سه شهید گمنام در بوستان والفجر را برای برگزاری برنامه ها آماده می کنند و ضمن ضد عفونی کردن این مکان، ماسک نیز به صورت رایگان میان نمازگزاران توزیع می کنند.

 

امام جماعت مسجد امام حسن مجتبی (ع) درباره ویژه برنامه های این مسجد در طول سال، خاطرنشان کرد: ضمن برگزاری برنامه های رایج در سایر مساجد، تفسیر قرآن به صورت تخصصی و موضوعی در روزهای پنجشنبه بعد از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء در این خانه خدا برگزار می شود.

پایان پیام/ 397