۵۰ مسجد شیراز وارد فاز اول شبکه سازی مجازی مساجد می شوند

۵۰ مسجد شیراز وارد فاز اول شبکه سازی مجازی مساجد می شوند

تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۹
مشفقیان با اشاره به اینکه در گام اول ۵۰ مسجد شیراز به صورت پایلوت در طرح شبکه سازی مجازی مساجد شیراز آغاز به کار می کنند، گفت: اگر فضای مجازی را از تولیدات مذهبی خالی بگذاریم این فضا توسط دشمن پر می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «مصطفی مشفقیان»، امروز (سه شنبه 15 مهر) در جلسه انعقاد تفاهم نامه شبکه سازی مجازی مساجد شیراز که در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس برگزار شد، گفت: از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس و کانون های مساجد استان برای انعقاد تفاهم نامه تشکر می کنم.

معاون فرهنگی نهاد نمایندگی ولی فقیه در فارس با اشاره به اینکه شبکه مجازی مساجد یک بستر برای هم افزایی و اشتراک گذاری موارد مساجد است، تاکید کرد: آموزش سواد مجازی یکی از مواردی است که در این طرح دنبال می شود.

مدیر روابط عمومی نهاد نمایندگی ولی فقیه در فارس با اشاره به اینکه در گام اول 50 مسجد شیراز به صورت پایلوت در این طرح آغاز به کار می کنند، یادآور شد: در گام بعد تمام مساجد شیراز و در گام نهایی تمام مساجد استان فارس در این طرح وارد می شوند.

وی با اشاره به اینکه آموزش ها در فضای مجازی شکل می گیرد، افزود: اگر فضای مجازی را از تولیدات مذهبی خالی بگذاریم این فضا توسط دشمن پر می شود و با شبکه سازی شاهد تحول عظیم خواهیم بود و برکات این تفاهم نامه در سطح فارس و شیراز خود را نشان خواهد داد و امیدوارم به صورت کشوری ادامه یابد.

پایان پیام/ 130