توزیع ۱۲۰ بسته معیشتی در آستانه اربعین حسینی/ تهیه تبلت برای دانش‌آموزان نیازمند

توزیع ۱۲۰ بسته معیشتی در آستانه اربعین حسینی/ تهیه تبلت برای دانش‌آموزان نیازمند

تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۹
حجت‌الاسلام مطلبی با اشاره به توزیع ۱۲۰ بسته معیشتی در میان نیازمندان در آستانه اربعین حسینی، گفت: تبلت ویژه دانش‌آموزان نیازمند به منظور بهره‌گیری از آموزش‌های مجازی مدارس نیز به همت خیران تهیه شده است.

حجت الاسلام «محمد مطلبی» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان از توزیع 120 بسته معیشتی میان نیازمندان در آستانه اربعین حسینی خبر داد و اظهار کرد: علاوه بر بسته های معیشتی توزیع ماسک و مواد ضدعفونی کننده برای این افراد توسط کانون فرهنگی هنری مسجد جامع ابوذر انجام می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد جامع ابوذر بیان کرد: در روز اربعین حسینی در نظر داریم که بین 400 خانواده نیازمند نیز اطعام حسینی توزیع کنیم.

 

وی ادامه داد: با توجه به اینکه به دلیل شرایط بحران کرونا بسیاری از دانش آموزان به صورت مجازی از آموزش های مدارس بهره مند می شوند، به همین جهت برای پنج دانش آموز نیازمند تبلت تهیه کردیم و طی فراخونی از خیرین درخواست کردیم که کمک کنند تا بتوانیم برای 8 دانش آموز نیازمند دیگر نیز تبلت خریداری کنیم.

 

حجت الاسلام مطلبی از استمرار فعالیت کارگاه تولید ماسک در این کانون خبر داد و گفت: ماسک و مواد ضدعفونی کننده تولید شده در نمایشگاهی که در مقابل مسجد دایر شده با قیمت مناسب عرضه می شود.

 

 وی در ادامه با اشاره به اینکه تهیه جهیزیه برای جوانان نیازمند در شُرف ازدواج یکی از رویکردهای کانون فرهنگی هنری مسجد جامع ابوذر گفت: در مناسبت های مختلف مذهبی در طول سال به جوانان در شرف ازدواج جهیزیه تهیه کرده ایم و یکی از رویکردهای مرکز نیکوکاری مسجد جامع ابوذر ایجاد اشتغال برای بانوان سرپرست خانواده وار است.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری مسجد جامع ابوذر با اشاره به رویکرد و برنامه های این کانون در شش ماهه دوم سال خاطرنشان کرد: برگزاری نشست های قصه های قرآنی، حلقه های صالحین، دوره های آموزشی تحصیلی برای مقاطع تحصیلی  ابتدایی تا 12 بخشی از برنامه های در نظر گرفته شده است.

پایان پیام/ 40