مسابقه کتابخوانی «سفینة النجاه» در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود

مسابقه کتابخوانی «سفینة النجاه» در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود

تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۹
دولت آبادی گفت: به مناسبت اربعین حسینی، مسابقه کتابخوانی «سفینه‌النجاه» به همت ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور برگزار می‌شود.

«علیرضا دولت آبادی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، اظهار کرد: ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور مسابقه کتابخوانی «سفینه النجاه» را در راستای طرح ملی «ایران قوی» برگزار می کند.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این مسابقه در راستای گام دوم انقلاب اسلامی و ترویج فرهنگ معارف اهل بیت عصمت و طهارت (ع) به ویژه سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) برگزار می شود.

 

وی با اشاره به اینکه این مسابقه به مناسبت ایام اربعین حسینی و در دو بخش عمومی و نوجوان برگزار می شود، ادامه داد: در بخش عمومی شرکت کنندگان به سوالات چهار گزینه ای کتاب «جاذبه حسینی» گزیده بیانات مقام معظم رهبری در دو موضوع حضرت زینب (س) و اربعین حسینی از انتشارات انقلاب اسلامی پاسخ می دهند.

 

دولت آبادی یادآور شد: از قسمت های دیگر بخش عمومی، کتاب صوتی «زنی که پیامبر بود» از قیصر امین پور است که شرکت کنندگان پس از استماع کتاب، به سوالات سه گزینه ای پاسخ می دهند.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در بخش نوجوان نیز کتاب امام حسین (ع) از انتشارات مسجد مقدس جمکران در نظر گرفته شده و شرکت کنندگان پس از مطالعه کتاب، به سوالات چهار گزینه ای پاسخ می دهند.

 

وی با اشاره به اینکه به ۴۰ برگزیده این مسابقه جوایزی اهدا می شود، گفت: بچه های مسجد برای شرکت در این مسابقه می توانند به سامانه بچه های مسجد به نشانی bachehayemasjed.ir  مراجعه کنند.

 

دولت آبادی با اشاره به اینکه مهلت شرکت در این مسابقه تا ۳۰ مهرماه  جاری است، گفت: هر مسابقه دارای ۱۰۰ امتیاز بوده و در مجموع ۳۰۰ امتیاز برای این مسابقه در نظر گرفته شده است.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای هر کانونی که حداقل ۲۰ نفر از اعضای آن در هر مسابقه شرکت داشته باشند، ۱۰۰ امتیاز برای کانون مربوطه منظور می شود.

پایان پیام/ 82