کانون های فرهنگی هنری خاکریز فرهنگی در مساجد هستند

کانون های فرهنگی هنری خاکریز فرهنگی در مساجد هستند

تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۳۹۹
مسئول دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه ویژه شهرستان بیله سوار گفت: کانون های فرهنگی هنری خاکریز فرهنگی در مساجد هستند و به عنوان خط مقدم مبارزه با تهاجم فرهنگی غرب فعالیت می کند.

«شهاب ملکی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: کانون های فرهنگی هنری خاکریز فرهنگی در مساجد هستند و به عنوان خط مقدم مبارزه با تهاجم فرهنگی غرب فعالیت می کند.

 

مسئول دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه ویژه شهرستان بیله سوار تصریح کرد: فعالان کانون های مساجد از حمایت و عنایت مقام معظم رهبری نسبت به فعالیت های فرهنگی و هنری این نهاد انقلابی قدردانی می کنند و این منویات را فصل الخطاب کارهای خود قرار داده اند.

 

وی ادامه داد: ابتکار تشکیل کانون های مساجد توانست خلا بزرگ تبلیغی کارهای فرهنگی و هنری از طریق مساجد را پر کند و مساجد را به عنوان یک مرکز فرهنگی بر مدار حضور نوجوانان و جوانان احیا سازد.

 

ملکی اذعان داشت: استقبال والدین از حضور فرزندان خود در مساجد از دیگر ویژگی های فعالیت های مدنی کانون های مساجد است که توانست خانواده ها را با مساجد پیوند دهد.

 

این مقام مسئول افزود: نوجوانان و جوانان آینده سازان کشور هستند که با تربیت دینی آنها در مساجد منجر به پرورش روحیه انقلابی و پایبندی به آرمان های امام خمینی (ره) و شهدا را شاهد باشیم.

 

مسئول دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه ویژه شهرستان سرعین عنوان کرد: از ابتدای آغاز مبارزات انقلابی مردم ایران علیه رژیم ستم شاهی مساجد نقش تعیین کننده ای داشته اند و امروز نیز مساجد به عنوان پایگاه و خط مقدم مبارزه علیه تهاجم فرهنگی استکباری نقش مهمی در تربیت جوانان و نوجوانان انقلابی دارد.

 

پایان پیام/ 365