طرح اطعام نیازمندان در اربعین حسینی اجرا شد

طرح اطعام نیازمندان در اربعین حسینی اجرا شد

تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۳۹۹
فوزیه صادقی گفت: هم زمان با اربعین حسینی طرح اطعام نیازمندان در پنج روستای محروم شهرستان منوجان اجرا شد.

«فوزیه صادقی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: هم زمان با اربعین حسینی طرح اطعام نیازمندان در پنج روستای محروم شهرستان منوجان اجرا شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت ابوالفضل (ع) روستای حسین آباد منوجان افزود: این طرح با مشارکت گروه جهادی کانون شهید باکری رودبار جنوب در روستاهای ریگ زرریز، مراد آباد، حسین آباد، عباس آباد و طالقان منوجان اجرا شد.

وی بیان کرد: در راستای اجرای طرح اطعام نیازمندان تعداد یکهزار پرس غذای گرم پس از بسته بندی در بین خانوارهای نیازمند این روستاها توزیع شد.

صادقی ابراز کرد: از آنجایی که امسال به دلیل شیوع کرونا امکان برپایی سفره نذری در اربعین حسینی نبود بنابراین به پیشنهاد حجت الاسلام خاوری مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب، تصمیم گرفتیم طرح اطعام نیازمندان را در اربعین حسینی اجرا کنیم.

مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت ابوالفضل (ع) روستای حسین آباد منوجان اظهار کرد: به همین منظور با کمک بچه های مسجدی این کانون فرهنگی هنری، خانوارهای نیازمند در این پنج روستا  شناسایی شده و غذای نذری در بین آنها توزیع شد.

وی تاکید کرد: یکی از درس هایی که از سیره اهل بیت (ع) می توان گرفت، درس مواسات و همدلی است و از آنجایی که شیوع کرونا سفره های نیازمندان را کوچک تر از قبل کرده پس چه خوب است که با جمع آوری کمک های مومنانه مردم و خیرین از خانواده های نیازمند و فقیر حمایت کنیم تا با لطف خداوند و عنایت اهل بیت (ع)، این ویروس منحوس هر چه سریع تر نابود شود.

صادقی در خاتمه عنوان کرد: جا دارد از حجت الاسلام خاوری مدیر فعال و جهادی کانون شهید باکری رودبار جنوب به دلیل حمایت های مادی از اجرایی شدن طرح اطعام نیازمندان تشکر کنم و همچنین تشکر می کنم از این مدیر جهادی که علاوه بر دغدغه کمک به مردم نیازمندان مناطق محروم شهرستان رودبار جنوب، دغدغه کمک به مردم مناطق محروم شهرستان منوجان و دیگر شهرستان های جنوبی کرمان را دارد.

پایان پیام/ 586