تمدید مهلت شرکت در پویش «مسافران کشتی نجات»

تمدید مهلت شرکت در پویش «مسافران کشتی نجات»

تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۹
مسئول کارگروه کودک و نوجوان ستاد مرکزی اربعین، از تمدید مهلت شرکت در پویش «مسافران کشتی نجات» و همچنین مسابقه«ویژه نامه کودکان و نوجوانان اربعینی» خبر داد.

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون های مساجد: حجت الاسلام سیدحمید درخشان از تمدید مهلت شرکت در پویش «مسافران کشتی نجات» و همچنین مسابقه «ویژه نامه کودکان و نوجوانان اربعینی» خبر داد و گفت: با هدف ترویج فرهنگ اربعین و ایجاد ارتباط با امام حسین(ع) در میان کودکان و نوجوانان 7 تا 16 سال و با توجه به شعار امسال «الحسین سفینه النجاه» که برای فعالیت های اربعین حسینی در نظر گرفته شده، پویشی تحت عنوان «مسافران کشتی نجات»، در سه قالب نقاشی، با موضوع عاشورا و زیارت اربعین، دل نوشته به امام حسین و سربازان نوجوان ایشان که یادآور رشادت های حضرت قاسم و شهادت جانسوز حضرت علی اصغر(ع) است، طراحی شده است.

 

مسئول کارگروه کودک و نوجوان ستاد مرکزی اربعین افزود: در بخش دیگر این پویش، کودکان و نوجوانان در وصف دردانه های اباعبدالله الحسین(ع)، حضرت علی اصغر(ع) و حضرت رقیه خاتون (س) به شعر خوانی پرداخته و فایل صوتی ضبط شده را از طریق شبکه های اجتماعی ارسال می کنند.

 

درخشان تصریح کرد: علاقه مندان، می توانند آثار خود را به همراه نام و نام خانوادگی، کدملی و شهر محل سکونت خود تا تاریخ  26 مهرماه، از طریق پیام رسان های سروش، ایتا و واتساپ به  09037340662 ارسال کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: این پویش با مشارکت بنیاد بین المللی اربعین، مرکز خدمات حوزه‌های علمیه، ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، همچنین دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و موسسه فرهنگی و هنری مشعر برگزار می شود و در پایان به چهل نفر از شرکت کنندگان در این پویش، جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

 

درخشان در ادامه از انتشارویژه نامه کودکان و نوجوانان اربعینی به مناسبت تقارن ایام اربعین حسینی و هفته کودک و نوجوان خبرداد و گفت: این نشریه از سوی کمیته فرهگی آموزشی ستاد اربعین و موسسه فرهنگی و هنری مشعر جهت آشنایی کودکان با رویدادهای عاشورا و اربعین به شکل مصور و در قالب داستان تهیه و تدوین شده است.

 

وی افزود: در این ویژه نامه علاوه بر داستان های عاشورایی، مسابقه ای در قالب جدول گنجانده شده است و علاقه مندان لازم است، حهت شرکت در این مسابقه، به سایت www.alarbaeen.ir مراجعه و  تا تاریخ 26 مهرماه پاسخ مسابقات را با قید شماره صفحه، نام و نام خانوادگی، شهر و تلفن همراه، برای هر مسابقه به طور جداگانه (هر سوال در یک پیامک) به سامانه پیامکی: 300097500090 ارسال کنند.

 

جهت دریافت این نشریه و سوالات مسابقه به نشانی:  www.alarbaeen.ir  و https://bachehayemasjed.ir/ و http://mashar.hajj.ir/ مراجعه کنید.

پایان پیام/ 9