کمک به خانواده های کم درآمد در کانون فرهنگی و هنری ابوذر زنجان ادامه دارد

کمک به خانواده های کم درآمد در کانون فرهنگی و هنری ابوذر زنجان ادامه دارد

تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۹
خان احمدی با اشاره به استمرار جمع آوری کمک های مردمی و خیرین گفت: در اربعین حسینی ۲۵۰ پرس غذای گرم توسط کانون فرهنگی و هنری ابوذر زنجان پخت و در بین نیازمندان توزیع شد.

مدیرمسئول کانون فرهنگی و هنری ابوذر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان گفت: این کانون با 400 عضو فعال از زمان شیوع ویروس کرونا کمک های مردمی و خیرین مسجد را جمع آوری و در بین نیازمندان توزیع می کنند.

 

امیرخان احمدی با بیان اینکه فعالیت های فرهنگی و هنری این مسجد به صورت تلفیقی انجام می شود، گفت: برخی از فعالیت ها در فضای مجازی و برخی با حضور جوانان و نوجوانان در مسجد با رعایت پروتکل های بهداشتی انجام می شود.

 وی به تشریح اقدامات بچه های این مسجد در کمک مومنانه اشاره کرد و گفت: کمک های مردمی و خیرین از اسفندماه سال گذشته جمع آوری و در قالب بسته های معیشتی در اختیار نیازمندان قرار می گیرد.

 

به گفته خان احمدی، در مرحله اول، کمک های جمع آوری شده تا ماه مبارک رمضان 46 میلیون تومان بود که به شکل بسته های معیشتی توزیع شد.

مدیرمسئول کانون فرهنگی و هنری ابوذر زنجان به بسته بندی و توزیع بسته های معیشتی،  ارزاق و  مواد پروتئینی اشاره کرد و گفت: همزمان با اربعین حسینی 250 پرس غذای گرم توسط پایگاه ابوذر و زکیه طبخ و در بین خانواده های نیازمند توزیع شد.

 

وی به ساخت و نصب میز مطالعه و آماده سازی تجهیزات و امکانات برای کتابخانه مسجد ابوذر(ع) توسط بچه های مسجد اشاره کرد و گفت: تلاش می شود تا زمینه مطالعه آسانتر بچه های مسجد فراهم شود.

پایان پیام/ 73