توزیع ۱۲ هزار کارت نان بین نیازمندان به همت بچه‌های مسجد

توزیع ۱۲ هزار کارت نان بین نیازمندان به همت بچه‌های مسجد

تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۹
حجت‌الاسلام مطلبی از توزیع کارت نان بین نیازمندان از سوی کانون فرهنگی هنری «ابوذر» خبر داد و گفت: در مرحله دوم این طرح، ۱۲ هزار کارت نان ویژه پاییز ۹۹ به محرومان اختصاص می‌یابد.

حجت الاسلام «محمد مطلبی » در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان از توزیع مرحله دوم کارت نان سهمیه فصل پاییز خبر داد و اظهار کرد: 12 هزار کارت نان (سهمیه پاییز) بین نیازمندان تحت پوشش مرکز نیکوکاری کانون فرهنگی هنری مسجد جامع ابوذر منطقه 17  توزیع می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری ابوذر واقع در منطقه ۱۷ بیان کرد: هر فردی در طول هفته 20 عدد نان سهمیه دارد که می تواند با دریافت کارت از کانون فرهنگی هنری ابوذر اقدام به تهیه نان از نانوایی کند.

 

وی ادامه داد: مرحله اول توزیع کارت قرص نان در تابستان 99 انجام و طی آن 21 هزار کارت نان توزیع شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری ابوذر همچنین با اشاره به توزیع 120 بسته معیشتی میان نیازمندان، گفت: به مناسبت دهه پایانی ماه صفر این بسته های معیشتی به ارزش 36 میلیون تومان در میان نیازمندان توزیع می شود.

 

حجت الاسلام مطلبی با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون به دلیل شیوع ویروس کرونا با تشکیل گروه جهادی گامی در جهت مبارزه با این ویروس برداشته شده است، یادآور شد: در حال حاضر نیز توزیع ماسک و مواد ضدعفونی در مقابل مسجد انجام می شود.

 

یادآور می شود، کانون فرهنگی هنری ابوذر در منطقه ۱۷ تهران و در خیابان فلاح واقع است.

پایان پیام/ 40