كانون‌هاي مساجد اردبيل غرفه حجاب و عفاف برپا كردند

كانون‌های مساجد اردبیل غرفه حجاب و عفاف برپا كردند

تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۸
مدير مسئول كانون فرهنگي هنري منتظران نور از برپايي غرفه حجاب و عفاف اين كانون همزمان با هفته حجاب و عفاف در پياده‌راه عالي قاپو شهر اردبيل خبر داد.

 

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی‌کانو‌‌ن‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، حجت‌الاسلام «محمدباقر غلامی»گفت: غرفه حجاب و عفاف کانون فرهنگی هنری منتظران نور همزمان با هفته حجاب و عفاف در پیاده‌راه عالی‌قاپو شهر اردبیل برپا شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری منتظران نور، تصریح کرد: ایجاد پنل های نقاشی ویژه کودکان با موضوع عفاف و حجاب و دهه کرامت از جمله برنامه های این غرفه بود.

 

این مقام مسئول، تاکید کرد: به حاضران در این غرفه جوایزی با موضوع‌های دهه کرامت و عفاف و حجاب اهدا شد تا زمینه فرهنگ‌سازی این مسایل در جامعه بین کودکان و نوجوانان فراهم شود.

 

حجت‌الاسلام غلامی، اظهار داشت: توزیع بروشور عفاف و حجاب در بین رهگذران از دیگر برنامه‌های این غرفه بود که با استقبال عمومی روبرو شد.

 

وی، خاطر نشان کرد: تاثیرگذاری چنین برنامه های فرهنگی می توانند در جلب نوجوانان و جوانان برای فرهنگ سازی حجاب و عفاف افزایش دهد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری منتظران نور، افزود: آمادگی برپایی این غرفه را در مکان‌های عمومی شهر اردبیل همزمان با عفاف و حجاب فراهم است و امیدواریم دستگاه های فرهنگی و اجرایی استان از این حرکت فرهنگی حمایت کنند.

 

 

پایان پیام/