توافق همكاري حوزه هنري با كانون‌هاي مساجد؛ چهاردهمين جشنواره سراسري تئاتر مردمي مساجد برگزار مي‌شود

توافق همكاری حوزه هنری با كانون‌های مساجد؛ چهاردهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی مساجد برگزار می‌شود

تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۸
محمد زرويي نصرآباد، مديرعامل مؤسسه فرهنگي هنري سپهر سوره هنر از توافق همكاري ميان ستاد هماهنگي كانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد و حوزه هنري براي برگزاري چهاردهمين جشنواره سراسري تئاتر مردمي مساجد خبر داد.

  به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی‌کانو‌‌ن‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، «محمد زرویی نصرآباد» مدیرعامل مؤسسه فرهنگی هنری سپهر سوره هنر که برگزاری محافل و جشنواره‌های حوزه هنری را برعهده دارد، درباره فعالیت‌های این مؤسسه گفت: سپهر سوره هنر در حال حاضر امور اجرایی نهمین جشنواره بین‌المللی دف نوای رحمت در حوزه موسیقی و دهمین جشنواره سراسری کارتون و کاریکاتور را پیگیری می‌کند و در حال حاضر در مرحله دریافت آثار قرار دارد.

 وی ادامه داد: همچنین با اعلام فراخوان جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد در این هفته، سه جشنواره و فراخوان ملی سرود رود چهل ساله با همکاری واحد‌های ذی‌ربط در حوزه هنری در دستور کار این مجموعه قرار دارد. دوره‌های آموزشی مکتب هنر راستین (مهر) نیز کار خود را از تابستان امسال در رشته‌هایی همچون موسیقی، هنر‌های نمایشی، تجسمی، معماری، ترجمه، آفرینش‌های ادبی، عکاسی آغاز می‌کند و در حال حاضر ثبت‌نام آن شروع شده است. ضمن اینکه برگزاری برخی محافل ثابت و ماهانه حوزه هنری نظیر «اتفاق ترانه» و «در حلقه رندان» نیز برعهده سپهر سوره هنر است.

 زرویی با اعلام خبر همکاری میان کانون‌های مساجد سراسر کشور و حوزه هنری در برگزاری جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد گفت: برای اولین بار در تاریخ برگزاری این جشنواره توافقی میان حوزه هنری و ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مبنی بر همکاری صورت گرفته است. بدین ترتیب گروه‌های نمایشی مردمی فعال در این کانون‌ها با ارسال فیلمی از اجرای خود به دبیرخانه در این جشنواره حضور می‌یابند.

 وی افزود: این همکاری در استان‌های سراسر کشور و در طول سال نیز ادامه دار خواهد بود. کانون‌های مساجد در طول سال نیز برنامه‌هایی فرهنگی و هنری را در همکاری با حوزه هنری برگزار کرده و آثار هنری تولید می‌کنند.

 

 

پایان پیام/