آیین روز جهانی کودک در مسجد حضرت ولیعصر(عج) برگزار شد

آیین روز جهانی کودک در مسجد حضرت ولیعصر(عج) برگزار شد

تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۹
وحدانی از برگزاری روز جهانی کودک در مسجد حضرت ولیعصر(عج) خشکرودبار خبر داد.

«سودابه وحدانی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا با گرامیداشت روز جهانی کودک اظهار کرد: یکی از ویژه برنامه‌های کانون فرهنگی هنری زینبیه(س) توجه و برنامه‌ریزی برای کودکان است.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری زینبیه(س) مسجد حضرت ولیعصر(عج) خشکرودبار افزود: کانون فرهنگی مسجد محیطی امن و قابل اعتماد برای خانواده است، از این رو بسیاری از خانواده علاقمند هستند فرزندان خود را به آن بسپارند.

 

وی با اشاره به روز جهانی کودک گفت: باور به اهمیت روحیه شادی و نشاط و بزرگداشت روز جهانی کودک زمینه‌ای فراهم آورد تا جشن با شکوهی در مسجد برای کودکان این روستا برگزار شود.

 

وحدانی تصریح کرد: حضور جوانان در مسجد دارای موضوعیتی ویژه است امّا حضور این قشر مستلزم آن است که انسان از اوایل کودکی و نوجوانی با مسجد آشنا شده باشد.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری زینبیه(س) مسجد حضرت ولیعصر(عج) خشکرودبار خاطرنشان کرد: دوران کودکی و نوجوانی به قدری حساس است که اگر از فرصت آن استفاده نشود و شخص ساختهوپرداخته نشود امکان بازسازی او هیچگاه مثل اوّل مقدور نخواهد بود پس والدینی که نسبت به آوردن کودک و نوجوان خود به مسجد مقیّد باشند حضور آنان را در مسجد در مقطع جوانی تضمین کردهاند.

پایان پیام/ 526