برگزاری کلاس‌های آموزشی و رفع اشکال درسی در مسجد «سادات اخوی» / استمرار کمک‌های مومنانه در دهه آخر ماه صفر

برگزاری کلاس‌های آموزشی و رفع اشکال درسی در مسجد «سادات اخوی» / استمرار کمک‌های مومنانه در دهه آخر ماه صفر

تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۹
حجت‌الاسلام وحیدی گلپایگانی گفت: پایگاه بسیج مسجد سادات اخوی به دلیل برگزاری کلاس‌های برخی از مدارس به صورت مجازی، کلاس‌های آموزشی و رفع اشکال را برای درس‌های ریاضی، علوم و زبان‌های انگلیسی و عربی برگزار می‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین «محمد صادق وحیدی گلپایگانی» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه مساجد در مقابله با هر بحران و مشکلی، میدان دار هستند و این موضوع را در زمان جنگ تحمیلی و حمایت از سیل زدگان و زلزله زدگان نشان دادند، اظهار کرد: این خانه های خدا در مقابله با شیوع ویروس کرونا نیز بسیار موفق هستند و در ضد عفونی کردن شهرها و روستاها و تامین سلامتی مردم، شبانه روزی فعالیت دارند.

 

امام جماعت مسجد سادات اخوی (واقع در تهران، خیابان ایران) افزود: اهالی این مسجد با تهیه تانکر، مواضد عفونی کننده را با رعایت استانداردهای لازم در اختیار نمازگزاران و نیازمندان قرار می دهند.

 

وی اضافه کرد: اهالی مسجد سادات اخوی همچنین همسو با کمک مومنانه که از توصیه های مقام معظم رهبری است در چند نوبت بسته های ارزاق و فیش نان در اختیار نیازمندان قرار دادند روندی که در دهه آخر ماه صفر نیز در حال انجام است.

 

زمانی اضافه کرد: پایگاه بسیج مسجد سادات اخوی همچنین به دلیل تعطیل شدن برخی از مدارس و  برگزاری کلاس ها به صورت مجازی، با همکاری دبیران بسیجی و دانش آموزان نخبه، کلاس های آموزشی و رفع اشکال را برای درس های ریاضی، علوم و زبان های عربی و انگلیسی برگزار می کند.

 

وی اظهار کرد: این کلاس ها در بدو امر برای دانش آموزان پسر پایه های چهارم تا دهم انجام می گیرد و در صورت موفقیت در برگزاری این کلاس ها و رضایت دانش آموزان و خانواده های شان، در مرحله بعدی برای دانش آموزان دختر توسط پایگاه بسیج خواهران مسجد سادات اخوی برگزار می شود.

 

امام جماعت مسجد سادات اخوی خاطرنشان کرد: علاقمندان به استفاده از کلاس های آموزشی و رفع اشکال پایگاه بسیج شهید جوان تاش، می توانند تا 25 مهرماه ثبت نام کنند و کلاس ها با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی از نهم آبان ماه در محل این مسجد برگزار می شود.

پایان پیام/ 397