تمدید رویداد بین المللی «روح مقاومت» در کانون های فرهنگی و هنری مساجد

تمدید رویداد بین المللی «روح مقاومت» در کانون های فرهنگی و هنری مساجد

تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۹
دولت آبادی به برگزاری رویداد بین المللی «روح مقاومت» در کانون های فرهنگی و هنری اشاره کرد و گفت: با توجه به استقبال گسترده شرکت کنندگان و درخواست کانون ها، این رویداد تا ۱۳ آبان ماه امسال تمدید شد.

«علیرضا دولت آبادی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، با اشاره به رویداد بین المللی «روح مقاومت»، اظهار کرد: ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد با استفاده از ظرفیت مردمی مساجد با همکاری کانون های فرهنگی هنری «فهما» با اجرای رویداد بین المللی «روح مقاومت» گامی محکم در راستای ترویج روح مقاومت و آشنایی با گنجینه های معنوی وصایای شهداء به منظور الگوسازی برای نسل نو و ارتقاء فرهنگ عمومی جامعه اقدام کرد.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این رویداد با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، ترویج و زنده نگه داشتن روح مقاومت و تقویت جبهه مقاومت، بازخوانی و تبلیغ وصایای شهدا جهت عمل به آنها در زندگی و کشف گنجینه های معنوی موجود در وصایای شهداء صورت می گیرد.

 

وی یادآور شد: رویداد بین المللی «روح مقاومت» با محوریت وصیت نامه شهدای مقاومت اعم از شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، شهدای امنیت، ترور، امر به معروف و نهی از منکر، مدافعان حرم و ... در عرصه ملی و بین المللی اجرا می شود

 

دولت آبادی ادامه داد: با توجه به استقبال گسترده شرکت کنندگان و درخواست کانون ها، این رویداد تا 13 آبان ماه امسال تمدید شد.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: علاقه مندان برای شرکت در این رویداد بین المللی می توانند آثار خود در قالب فیلم موبایلی، نماهنگ، صوت و پادکست و عکس نوشت در موضوعات قرآن و عترت در وصیت نامه شهداء، امام، مرجعیت و علما در وصیت نامه شهداء، دفاع از وطن و اسلام در وصیت نامه شهداء، قدس و فلسطین مظهر مقاومت، نقش و جایگاه مسجد در تربیت جامعه و تقویت محور مقاومت، مسجد در وصیت نامه  شهدا و آزاد به سامانه بچه های مسجد به نشانی bachehayemasjed.ir ارسال کنند.

پایان پیام/ 82