کانون خدمت رضوی باب الرضا در مسجد امام حسین(ع) کوی فرهنگ زنجان افتتاح شد

کانون خدمت رضوی باب الرضا در مسجد امام حسین(ع) کوی فرهنگ زنجان افتتاح شد

تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۹
کانون خدمت رضوی باب الرضا امروز با حضور مسئولین آستان قدس رضوی استان و خادمیاران رضوی در مسجد امام حسین(ع) کوی فرهنگ زنجان افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، کانون خدمت رضوی باب الرضا امروز با حضور مسئولین آستان قدس رضوی استان و خادمیاران رضوی و رعایت پروتکل های بهداشتی در مسجد امام حسین(ع) کوی فرهنگ زنجان افتتاح شد.

کانون خدمت رضوی باب الرضا(ع) با هدف خدمت رسانی و محرومیت زدایی و شناسایی خانواده های نیازمند در مسجد امام حسین(ع) کوی فرهنگ زنجان ایجاد شده است و مقرر گردید تا خدمات مختلفی در حوزه ارائه مشاوره رایگان، بهداشت و درمان و ... از طریق خادمیان رضوی در این کانون به مردم ارائه شود.

 

کانون خدمت رضوی باب الرضا(ع) نماینده آستان قدس رضوی در مسجد امام حسین(ع) زنجان است و از طریق ارتباطی که با آستان قدس رضوی دارد خدمات آستان را در مسجد به مردم ارائه خواهد کرد.

 

از طریق این کانون ضمن شناسایی خانواده های نیازمند و با همراهی کانون فرهنگی و هنری شهدای هسته ای، مرکز نیکوکاری و پایگاه مقاومت بسیج مسجد امام حسین(ع) کوی فرهنگ زنجان بسته های معیشتی و کمک های اهدایی آستان قدس رضوی در بین خانواده های نیازمند و مستمندان توزیع می شود.

 

یکی دیگر از طرح های کانون خدمت رضوی باب الرضا(ع) مسجد امام حسین(ع) زنجان اجرای طرح مهر رضوی پس از اتمام شرایط کرونایی است که در این طرح مقرر شده است زائر اولی ها به زیارت امام رضا(ع) اعزام شوند.

مدیرمسئول کانون فرهنگی و هنری شهدای هسته ای مسجد امام حسین(ع) کوی فرهنگ زنجان در حاشیه این مراسم به خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان گفت: کانون خدمت رضوی باب الرضا(ع) با همکاری بچه های مسجد در بخش های مختلف پایگاه مقاومت بسیج، مرکز نیکوکاری و کانون فرهنگی و هنری مسجد حرکت جهادی خواهد کرد.

 

اسلامی با اشاره به اینکه بچه های مسجد با همراهی این کانون کمک های مومنانه را به دست نیازمندان می رسانند، گفت: طرح نان مهربانی یکی از طرح های مسجد امام حسین(ع) است که با همراهی کانون خدمت رضوی هزینه نان نیازمندان از محل آستان رضوی پرداخت می شود.

وی با اشاره به اینکه 120 خانواده نیازمند تحت حمایت بچه های مسجد امام حسین(ع) کوی فرهنگ زنجان است، گفت: کمک های جمع آوری شده با هم افزایی نهادهای حمایتی از طریق مسجد در اختیار نیازمندان قرار می گیرد.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی و هنری شهدای هسته ای مسجد امام حسین(ع) کوی فرهنگ زنجان ادامه داد: اهدای تسهیلات قرض الحسنه از دیگر اقدامات خیرخواهانه این مسجد است و مقرر شده تا پایان مهرماه 20 مورد تسهیلات پنج میلیون تومانی از طریق بانک رسالت در اختیار نیازمندان قرار گیرد.

 

 

پایان پیام/ 73