برپایی ایستگاه صلواتی به همت کانون شهدای روستای سمچول بهشهر

برپایی ایستگاه صلواتی به همت کانون شهدای روستای سمچول بهشهر

تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۹
زارعی گفت: ایستگاه صلواتی توزیع ماسک رایگان و گرفتن فشار خون، به همت کانون شهدای روستای سمچول بهشهر همزمان با سالروز رحلت حضرت رسول(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) در مصلای بهشهر برپا شد.

« علی اکبر زارعی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران در بهشهر اظهار کرد: بزرگداشت شعائر دینی و تلاش برای زنده نگه داشتن ارزش ها و آرمان های دین و انقلاب از اهداف مهمی است که در کانون های مساجد مورد توجه است.

مدیر مسئول کانون شهدای روستای سمچول افزود: آموزه های دینی و الهی منش و رفتار اهل بیت(ع) الگو حقیقی و راهنمای اصلی در زندگی است و کانون های مساجد تلاش برای بزرگداشت نام و یاد شهدا و پاسداشت شهادت اهل بیت(ع) را در طول سال در دستور کار دارند و برنامه های مختلف فرهنگی و اجتماعی را در طول سال برگزار می کند.

وی یادآور شد: برپایی ایستگاه صلواتی در آخرماه صفر به همت کانون شهدای روستای سمچول، با توزیع ماسک رایگان و گرفتن فشار خون از نمازگزاران به یاد شهیدان نورالله نقدعلی و شعبان زارعی از شهدای روستای سمچول برگزار شد.

زارعی گفت: ایستگاه صلواتی به همت کانون شهدای روستای سمچول بهشهر همزمان با سالروز رحلت حضرت رسول(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) و شهادت امام رضا(ع)  و با مشارکت هلال احمر و سپاه بهشهر در مصلای بهشهر برپا شد.

وی در پایان با تاکید بر نهادینه کردن باورهای دینی و ارزشی در بین آحاد مردم، یادآور شد:  کانون فرهنگی هنری شهدای مسجد روستای سمچول بهشهر تلاش دارد تا با استفاده از توان روحانیت کانون در جهت تعالی و رشد باورهای ایمانی در برهه های مختلف فعالیت های موثری را داشته باشد.

پایان پیام/ 175