طنین صلوات خاصه امام رضا (ع) از ماذنه های مساجد جنوب کرمان

طنین صلوات خاصه امام رضا (ع) از ماذنه های مساجد جنوب کرمان

تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۹
مجید خوبی زاده گفت: هم زمان با شب شهادت امام رضا (ع) راس ساعت ۲۰ به همت بچه مسجدی ها صلوات خاصه آن حضرت در قالب طرح سلام بر امام رئوف از ماذنه های مساجد جنوب کرمان طنین انداز شد.

«مجید خوبی زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ضمن تسلیت شهادت امام رضا (ع)، گفت: هم زمان با شب شهادت امام رضا (ع) راس ساعت ۲۰ به همت بچه مسجدی ها صلوات خاصه آن حضرت در قالب طرح سلام بر امام رئوف از ماذنه های مساجد جنوب کرمان طنین انداز شد.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان افزود: یکی از ویژه برنامه های دهه پایانی ماه صفر که توسط تعداد قابل توجهی از کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب کرمان اجرا شد، طرح سلام بر امام رئوف است.


وی اظهار کرد: قطعا در شرایط فعلی که کشور ما درگیر ویروس منحوس کرونا است و از آنجایی که به دلیل شیوع این بیماری امسال توفیق زیارت امام رضا (ع) حاصل نشد بنابراین اجرای این طرح گامی در راستای توسل به آن حضرت برای ریشه کن شدن ویروس کرونا است.


خوبی زاده با بیان این مطلب که در جنوب کرمان قریب ۵۰۰ کانون فرهنگی هنری وجود دارد، بیان کرد: علی رغم شرایط کرونایی اما به همت بچه های مسجدی کانون ها مراسم سوگواری رحلت پیامبر اکرم (ص)، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و شهادت امام رضا (ع) با رعایت کامل نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار شد.

 
مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان ادامه داد: علاوه بر این نیز تعدادی از کانون های این منطقه در راستای کمک به بهبود معیشت خانواده های نیازمند و مخصوصا افراد متضرر از کرونا اقدام به شناسایی این خانوارها و جلب کمک های مومنانه کردند.


وی ابراز کرد: کمک های مومنانه خیرین و مردم به تهیه بسته های غذایی و پخت و توزیع غذای نذری در بین خانوارهای نیازمندان و فقیر اختصاص یافت و تعدادی از کانون ها نیز کمک هزینه درمان بیماران نیازمند را تامین کردند.


خوبی زاده تاکید کرد: یکی از شاخص های کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب کرمان، مردمی بودن و برخورداری از نیروهای جوان است که همواره در راستای ترویج شعائر اسلامی و پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی فعالیت می کنند.



مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان در خاتمه عنوان کرد: در همین جا لازم است از همراهی و همکاری مدیران و اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب کرمان در راستای اجرایی شدن این برنامه به نحو احسن گام برداشته اند، تشکر و قدردانی کنم.

پایان پیام/ 586