توزیع ۷ هزار پرس غذا در راستای اجرای طرح اطعام نیازمندان 

توزیع ۷ هزار پرس غذا در راستای اجرای طرح اطعام نیازمندان 

تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۹
حجت الاسلام جمشید خاوری گفت: یکی از برنامه های گروه جهادی کانون شهید باکری در دهه پایانی ماه صفر اجرای طرح اطعام نیازمندان بود که در همین راستا ۷ هزار پرس غذای نذری توزیع شد.

حجت الاسلام «جمشید خاوری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان،  گفت: یکی از برنامه های گروه جهادی کانون شهید باکری در دهه پایانی ماه صفر اجرای طرح اطعام نیازمندان بود که با همت بچه مسجدی های این گروه انجام شد.



مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب افزود: در همین راستا ۷ هزار پرس غذای نذری با رعایت کامل نکات بهداشتی پخت و بسته بندی شده و سپس با اولویت خانواده های نیازمند در شهرستان های قلعه گنج، منوجان و رودبار جنوب توزیع شد.



وی بیان کرد: به منظور تامین گوشت مورد نیاز برای طبخ غذای نذری با جلب کمک های مومنانه خیرین و مردم یک راس گوساله ذبح شد.



حجت الاسلام خاوری ابراز کرد: علاوه بر این نیز مراسم عزاداری سالروز رحلت حضرت رسول اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) در فضای باز و با رعایت کامل نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار شد.



مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب عنوان کرد: مراسم سوگواری به همراه سخنرانی و مداحی با حداکثر زمان ۲ ساعت برگزار شد.



وی اظهار کرد: همچنین به منظور عرض ارادت به ساحت مقدس امام رضا (ع) و به نیت زیارت از راه دور، صلوات خاصه در شب شهادت آن حضرت به صورت دسته جمعی قرائت شد.



حجت الاسلام خاوری یادآور شد: در ایام اربعین حسینی نیز در راستای اطعام نیازمندان بیش از ۵ هزار و ۲۰۰ پرس غذای نذری در شهرستان های قلعه گنج، منوجان، رودبار جنوب و بخش های چاه دادخدا و زهکلوت توزیع شد.



مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب ادامه داد: به منظور تامین گوشت مورد نیاز برای طبخ غذای نذری در ایام اربعین حسینی تعداد ۲ راس گوسفند و ۲ راس گوساله ذبح شد.



وی بیان کرد: علاوه بر این نیز در راستای تکریم سادات نیازمند و کمک به بهبود معیشت آنها طرح کمک مومنانه اجرا شد.



حجت الاسلام خاوری عنوان کرد: بر همین اساس در مرحله نخست اجرای این طرح، تعداد ۴۰ سبد غذایی هر یک به ارزش ۲۰۰ هزار تومان در بین سادات نیازمند شهر رودبار جنوب و زهکلوت توزیع شد.



مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب در خاتمه تاکید کرد: همان طور که می دانید آنچه که در سیره اهل بیت (ع) مشهود است دستگیری از فقرا و نیازمندان است و چه خوب است حالا که به دلیل شرایط سخت کرونایی و تورم معیشت خانواده های نیازمند دچار مشکلات زیاد تری است ما نیز با تاسی از سیره این بزرگواران و با کمک های مومنانه به یاری نیازمندان بشتابیم که قطعا پاداش دنیوی و اخروی به همراه دارد.

پایان پیام/ 586