برگزیدگان مسابقه ساخت کلیپ ویژه اربعین کانون فرهنگی هنری «عاشورائیان» جهرم معرفی شدند

برگزیدگان مسابقه ساخت کلیپ ویژه اربعین کانون فرهنگی هنری «عاشورائیان» جهرم معرفی شدند

تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۹
قربانی با اشاره به برگزاری مسابقه ساخت کلیپ از برنامه پیاده روی اربعین حسینی کانون «عاشورائیان» در روستای «موسویه» شهرستان جهرم، گفت: با همکاری هیئت «امام حسن (ع)» برگزیدگان معرفیو جوایز اهدا شد.

«محمدحسین قربانی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز گفت: به مناسبت دهه آخر ماه صفر در روز اربعین حسینی توسط کانون «عاشورائیان» مسجد «المهدی (عج)» با همکاری هیئت «امام حسن (ع)» در روستای «موسویه» جهرم برنامه پیاده روی از روستای «علویه» تا گلزار شهدای روستا اجرا شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری «عاشورائیان» روستای «موسویه» جهرم با تاکید بر اینکه باتوجه به شیوع ویروس کرونا امکان برگزاری مراسم سوگواری و عزاداری در مسجد فراهم نشد، خاطرنشان کرد: در این راستا با راه اندازی کاروان پیاده روی با رعایت نکات بهداشتی به مراسم سوگواری برگزار شد که طی اعلام فراخوان از این برنامه مسابقه ساخت کلیپ نیز برگزار شد.

وی با اشاره به اهداف برگزاری مسابقه، تاکید کرد: ترویج فرهنگ حسینی، شعائر دینی و فرهنگ ناب عاشورا در اجرای این مسابقه دنبال می شد که مورد استقبال جوانان و نوجوانان روستا نیز قرار گرفت.

مدیر کانون فرهنگی هنری «عاشورائیان» روستای «موسویه» جهرم با اعلام اسامی برگزیدگان، گفت: آثار ساخته شده توسط «عباس حدادی»، «علی رضا رمضانی»،«محمد حسین قربانی»، «زهرا نصر»، «فاطمه اسدیان» و «فاطمه صداقت» حائز رتبه برتر شدند که جوایز نیز به ایشان اهدا شد.

پایان پیام/ 130