پخت یک هزار پرس غذا برای نیازمندان در ایام پایانی ماه صفر به همت خیرین و اعضای کانون «شهید منصور خادم صادق» شیراز

پخت یک هزار پرس غذا برای نیازمندان در ایام پایانی ماه صفر به همت خیرین و اعضای کانون «شهید منصور خادم صادق» شیراز

تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۹
صاف نیت با اشاره به برنامه های دهه آخر ماه صفر گفت: یک هزار پرس غذا با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برای نیازمندان در ۲۸ و ۲۹ صفر به همت خیرین و اعضای کانون فرهنگی هنری «شهید منصور خادم صادق» شیراز تهیه و توزیع شد.

«مسعود صاف نیت» ضمن تشریح برنامه های دهه آخر ماه صفر، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز گفت: همزمان با دهه آخر ماه صفر با توجه به شیوع ویروس کرونا و عدم برگزاری مراسم های عزاداری و سوگواری اصحاب مسجد و اعضای کانون فرهنگی هنری «شهید منصور خادم صادق» با محوریت مسجد «آقا لَر» شیراز که در محله محروم و کم برخوردار شیراز واقع شده است، برنامه های کمک به نیازمندان را اجرا کردند.

مدیر کانون فرهنگی هنری «شهید منصور خادم صادق» شیراز افزود: یک هزار غذای گرم در روز های 28 و 29 صفر همزمان با ایام رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت سبط اکبرش حضرت امام حسن مجتبی (ع) و حضرت امام رضا (ع) تهیه و با تاسی از پیامبر مهربانی بین نیازمندان توزیع شد.

وی همچنین از توزیع یک صد بسته معیشتی بین نیازمندان و آسیب دیدگان از شیوع ویروس کرونا در محله های «لب آب» و بازارچه «منصوریه» خبر داد و گفت: این بسته های معیشتی با همکاری خیرین و اعضای کانون در مسجد «آقا لَر» شیراز تهیه شد و شامل اقلامی نظیر برنج، روغن، ماکارونی، سویا و سایر اقلام ضروری است.

صاف نیت با تاکید بر اینکه از ابتدای شیوع ویروس کرونا با محوریت مسجد برنامه های کمک به نیازمندان آغاز شده است، خاطرنشان کرد: تا ریشه کن شدن این ویروس منحوس و با لبیک به فرمایش مقام معظم رهبری همچنان در میدان مبارزه با کرونا حضور خواهیم داشت و به یاری خدا این ویروس را شکست می دهیم.
 

پایان پیام/ 130