پخت یک هزار پرس غذا برای نیازمندان در ایام پایانی ماه صفر به همت اعضای کانون «شهدای هسته ای» زنجان

پخت یک هزار پرس غذا برای نیازمندان در ایام پایانی ماه صفر به همت اعضای کانون «شهدای هسته ای» زنجان

تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۳۹۹
اسلامی گفت: در سالروز رحلت پیامبر گرامی اسلام و امام رضا(ع) یک هزار پرس غذا با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی به همت اعضای کانون فرهنگی هنری «شهدای هسته ای» زنجان تهیه و توزیع شد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری شهدای هسته ای مسجد امام حسین(ع) کوی فرهنگ زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان گفت: با شیوع ویروس کرونا و عدم برگزاری مراسم عزاداری و سوگواری اصحاب مسجد و اعضای کانون فرهنگی و هنری شهدای هسته ای، هزینه عزاداری به طبخ و توزیع یک هزار پرس غذا به نیازمندان اختصاص یافت.

 

اسلامی خاطرنشان کرد: به همین منظور همزمان با ایام رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت سبط اکبرش حضرت امام حسن مجتبی (ع) و حضرت امام رضا (ع) و با تاسی از پیامبر مهربانی غذای متبرک حضرتی در محل مسجد امام حسین(ع) کوی فرهنگ زنجان طبخ و در بین نیازمندان توزیع شد.

 

به گفته وی، در این مسجد همزمان با شیوع ویروس کرونا، بسته های معیشتی در قالب رزمایش کمک مومنانه و با همراهی خیرین، اصحاب مسجد و اعضای کانون فرهنگی و هنری شهدای هسته ای، مرکز نیکوکاری، پایگاه مقاومت بسیج و هیات عاشقان ولایت و کانون خدمت رضوی باب الرضا(ع) تهیه و با شناسایی نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا با رعایت کرامت انسانی توزیع می شود.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی و هنری شهدای هسته ای با اشاره به اینکه کمک به نیازمندان با محوریت مسجد تا ریشه کن شدن کرونا ادامه دارد، تصریح کرد: اصحاب مسجد و اعضای کانون به فرمایشات مقام معظم رهبری لبیک گفته و در میدان مبارزه با کرونا حضور جدی دارند.

 

 

پایان پیام/ 73