توزیع پنج هزار بسته پذیرایی بین سوگواران امام رضا (ع) با برپایی موکب کانون «منتظران نور» جهرم

توزیع پنج هزار بسته پذیرایی بین سوگواران امام رضا (ع) با برپایی موکب کانون «منتظران نور» جهرم

تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۳۹۹
نیکجو با اشاره به توزیع پنج هزار بسته پذیرایی بین سوگواران امام رضا (ع) با برپایی موکب کانون فرهنگی هنری «منتظران نور» جهرم، گفت: این برنامه به همت خیرین و با محوریت مسجد «جامع» جهرم برگزار شد.

«رضا نیکجو» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز گفت: همزمان با آخرین روز از ماه صفر که مصادف با شهادت امام رضا (ع) است، به همت خیرین و با همکاری اعضای کانون فرهنگی هنری «منتظران نور» و بسیجیان پایگاه مقاومت «کربلا» موکب مسجد «جامع» جهرم مقابل حرم مطهر حضرت «فضل بن موسی بن جعفر (ع)» که برادر امام رضا (ع) است، برپا شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری «منتظران نور» جهرم افزود: در قالب این موکب و با همکاری محبان اهل بیت (ع) پنج هزار بسته پذیرایی شامل کیک، آب معدنی و سیب بین عزاداران و سوگواران کاروان خودرویی امام رضا (ع) توزیع شد.

فرمانده پایگاه مقاومت «کربلا» با تاکید بر اینکه در بسته بندی و توزیع بسته ها با توجه به شیوع ویروس کرونا پروتکل های بهداشتی رعایت شده است، یادآور شد: برنامه های دهه آخر ماه صفر به علت وضعیت قرمز شهرستان جهرم در مسجد برگزار نشد و با اینگونه برنامه سعی شد تا فضای معنوی بر شهر حاکم باشد.

وی با اشاره به اجرای برنامه های مختلف از زمان شیوع ویروس کرونا، خاطرنشان کرد: از اواخر سال قبل که ورود این ویروس اعلام شد برنامه هایی نظیر ضدعفونی کردن معابر و خیابان ها، تهیه و توزیع بسته های معیشتی و همچنین پخت غذای گرم به ویژه در مناسبت های مذهبی با محوریت مسجد «جامع» جهرم برگزار شد. 

پایان پیام/ 691