مسابقه «آیات الحسین (ع)» به همت کانون «غدیر» روستای «زیرآب» زرین دشت اجرا شد

مسابقه «آیات الحسین (ع)» به همت کانون «غدیر» روستای «زیرآب» زرین دشت اجرا شد

تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۳۹۹
امیری با اشاره به اجرای مسابقه «آیات الحسین (ع)» به همت کانون فرهنگی هنری «غدیر» روستای «زیرآب» شهرستان زرین دشت، گفت: این مسابقه با حضور نمازگزاران مسجد «امیرالمومنین (ع)» برگزار شد.

«مختار امیری» با اشاره به برنامه های ویژه ایام پایانی ماه صفر، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا برخی برنامه های مسجد تعطیل شده بود که باتوجه به وضعیت نسبتا خوب این برنامه ها در مسجد «امیرالمومنین (ع)» روستای مسجد «امیرالمومنین (ع)» با رعایت نکات بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در حال برگزاری است.

مدیر کانون فرهنگی هنری «غدیر» روستای «زیرآب» شهرستان زرین دشت با اشاره به اجرای مسابقه «آیات الحسین (ع)»، افزود: این مسابقه با همکاری موسسه قرآنی «ثقلین» شهرستان داراب و از جزوه ای برگرفته از کتاب «قرآن و امام حسین (ع)» تالیف «حسین مطهری محب» به صورت پرسش های چهارگزینه ای برگزار و به هشت برگزیده مسابقه جوایزی اهدا شد.

وی با اشاره به حضور اعضای کانون در نماز عبادی سیاسی جمعه، گفت: نوجوانان عضو کانون در محل کتابخانه با حجت الاسلام «غلامرضا دروندپور»، امام جمعه زرین دشت دیدار کردند و وی در خصوص اهمیت نماز، عزاداری برای اهل بیت (ع) و مسجد سخنانی ایراد کرد.

امیری یادآور شد: برنامه های مختلفی ویژه نوجوانان و جوانان اجرا می شود و ذر قالب طرح «سه شنبه های تکریم» نیز  از «محمدعلی کرمی»، موذن نوجوان مسجد نیز تقدیر به عمل آمد. 

پایان پیام/ 130