توزیع یک هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان توسط کانون «شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی» شیراز

توزیع یک هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان توسط کانون «شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی» شیراز

تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۳۹۹
حجت الاسلام رضایی با اشاره به توزیع یک هزار پُرس غذای گرم در ایام پایانی ماه صفر بین نیازمندان، گفت: این برنامه با تاسی به پیامبر مهربانی (ص) و به همت خیرین و اصحاب مسجد «الرجاء» شیراز و توسط کانون «شهید سلیمانی» اجرا شد.

حجت الاسلام «حسین رضایی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز گفت: در دهه آخر ماه صفر با توجه به شیوع ویروس کرونا و عدم برگزاری محافل سوگواری و عزاداری، برنامه های ویژه این ایام مسجد «الرجاء» شیراز در قالب های دیگر و با محوریت مسجد «الرجاء» شیراز برگزار شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری «شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی» شیراز خاطرنشان کرد: از ابتدای ماه محرم برنامه ها آغاز شد و با آئین سیاهپوشان، علم گردانی، برپایی موکب جمع آوری نذورات و توزیع پرچم های صلواتی عزاداری در طول ماه ادامه یافت.

وی با اشاره به توزیع یک هزار پُرس غذای گرم در ایام پایانی ماه صفر بین نیازمندان، گفت: این برنامه با تاسی به پیامبر مهربانی؛ حضرت محمد مصطفی (ص)، به همت خیرین و اصحاب مسجد «الرجاء» و توسط اعضای کانون «شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی»، شیراز اجرا شد که با رعایت پروتکل های بهداشتی همراه بود.

حجت الاسلام رضایی یادآور شد: همزمان با اربعین حسینی نیز برنامه های ویژه ای به ویژه با مشارکت اعضای کانون و اصحاب مسجد در قالب موکب برگزار شد که مراسم ویژه اربعین حسینی در محل مسجد «الرجاء» با سخنرانی حجت الاسلام «حمیدرضا حدائق»، امام جماعت مسجد و مداحی مداحان اهل بیت (ع) برگزار شد.

پایان پیام/ 130