اعطای تسهیلات بانکی به کانون های برتر فهما 

اعطای تسهیلات بانکی به کانون های برتر فهما 

تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۳۹۹
مجید خوبی زاده گفت: از سوی ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور به ۸ کانون فرهنگی هنری جنوب کرمان که در نخستین رویداد ملی فهما حائز کسب رتبه شده و به عنوان کانون های فرهنگی هنری برتر فهما شناخته شده اند تسهیلات بانکی تعلق گرفته است.

«مجید خوبی زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: از سوی ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور به ۸ کانون فرهنگی هنری جنوب کرمان که در نخستین رویداد ملی فهما حائز کسب رتبه شده و به عنوان کانون های فرهنگی هنری برتر فهما شناخته شده اند تسهیلات بانکی تعلق گرفته است.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان بیان کرد: به همین منظور در مجموع مبلغ ۷۰۰ میلیون ریال تسهیلات بانکی به این ۸ کانون فرهنگی هنری برتر فهما تعلق گرفت.


وی به اسامی این کانون های فرهنگی هنری برتر فهما اشاره کرد و افزود: کانون های فرهنگی هنری امام علی (ع)، مصباح علی آباد عمران، نورالرضا، سجادیه، شهید شهدادنژاد، ام ابیها، شهید همت و باقرالعلوم از کانون های فرهنگی هنری برتر فهما هستند.


خوبی زاده اظهار کرد: بر همین اساس کانون های فرهنگی هنری امام علی (ع) جیرفت و مصباح علی آباد عمران که هر یک در این رویداد ملی بیش از ۱۵ هزار امتیاز کسب کرده اند می توانند تا سقف ۲۰۰ میلیون ریال از تسهیلات بانکی بهره مند شوند و ۶ کانون فرهنگی هنری باقی مانده نیز هر یک با بیش از ۱۰ هزار امتیاز، می توانند به مبلغ ۵۰ میلیون ریال از تسهیلات بانکی استفاده کنند.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان ابراز کرد: برای بهرمندی ۸ کانون فرهنگی هنری برتر فهما از این تسهیلات بانکی به مدیران این کانون ها اطلاع داده شده و تاکنون از این تعداد ۶ کانون فرهنگی هنری برای دریافت این تسهیلات نام نویسی کرده اند.



وی یادآور شد: کانون های فرهنگی هنری مساجد به منظور شرکت در نخستین رویداد ملی فهما می بایست بر اساس شاخصه های تعریف شده در این رویداد فعالیت های مسجد محور خود را در سامانه بچه های مسجد ثبت کرده و امتیاز کسب کنند تا از این طریق کانون های برتر شناخته شوند.
 


خوبی زاده در خاتمه ضمن تشکر از تلاش های جهادی مدیران برای انجام فعالیت های مسجد محور کانون ها، عنوان کرد: بسیار خرسندم که علی رغم با وجود محرومیت ها کمبود امکانات اما ۸ کانون فرهنگی هنری سطح جنوب کرمان موفق به کسب رتبه برتر فهما شدند و امیدوارم این بار نیز شاهد درخشش بیش از پیش کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب کرمان در طرح ملی ایران قوی که زیر مجموعه زیست بوم فهما است، شویم.

پایان پیام/ 586