سبد غذایی در بین نیازمندان محله مسجد توزیع شد 

سبد غذایی در بین نیازمندان محله مسجد توزیع شد 

تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۳۹۹
سهیلا بهادری گفت: هم زمان با دهه پایانی صفر تعداد ۱۰ سبد غذایی شامل اقلامی همچون برنج، روغن، تن ماهی، ماکارونی، سویا و حبوبات بسته بندی شده شامل نخود، عدس و لوبیا در بین نیازمندان توزیع شد.

«سهیلا بهادری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: هم زمان با دهه پایانی صفر تعداد ۱۰ سبد غذایی شامل اقلامی همچون برنج، روغن، تن ماهی، ماکارونی، سویا و حبوبات بسته بندی شده شامل نخود، عدس و لوبیا در بین نیازمندان توزیع شد.


رابط کانون فرهنگی هنری ام ابیها روستای تل شیراز عنبرآباد بیان کرد: هر یک از سبدهای غذایی به ارزش ۵۰۰ هزار تومان بود که در بین نیازمندان روستا توزیع شد.


وی افزود: این اقدام در راستای لبیک به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر کمک مومنانه به نیازمندان انجام شد زیرا در شرایط فعلی مشکلات معیشتی خانوارهای نیازمند دو چندان شده است.

بهادری ابراز کرد: علاوه بر این نیز با جلب کمک های مومنانه خیرین و مردم در ایام پایانی ماه صفر هم زمان با سالروز رحلت پیامبر اکرم (ص)، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع)
طرح اطعام نیازمندان اجرا شد.


رابط کانون فرهنگی هنری ام ابیها روستای تل شیراز عنبرآباد اظهار کرد:  در همین راستا ۵۰ پرس غذای نذری با کمک بچه های مسجدی کانون و با رعایت کامل نکات بهداشتی پخت و بسته بندی شده و در بین نیازمندان محله مسجد توزیع شد.


وی اضافه کرد: یکی دیگر از برنامه های مناسبتی پایان ماه صفر برگزاری مراسم عزاداری همراه با سخنرانی و مداحی بود که با توجه به شیوع کرونا در فضای باز و با رعایت کامل نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار شد.


بهادری ادامه  داد: علاوه بر این نیز هم زمان با شب شهادت امام رضا (ع) ویژه برنامه کرسی تلاوت نور همراه با تفسیر آیاتی از قرآن کریم با مشارکت و همراهی امام جماعت و هیئت امنای مسجد برگزار شد.


رابط کانون فرهنگی هنری ام ابیها روستای تل شیراز عنبرآباد در خاتمه با تاکید بر زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، عنوان کرد: ثواب قرائت آیات قرآن کریم هدیه به ساحت مقدس امام رضا (ع) و امام حسین (ع)، هدیه به ارواح طیبه شهدا و اسرای کربلا و همچنین هدیه به روح حاج قاسم سلیمانی و دیگر شهدای مقاومت و دفاع مقدس شد.

پایان پیام/ 586