توزیع یک هزار بسته پذیرایی بین سوگواران رضوی توسط کانون «مصلی» خاوران

توزیع یک هزار بسته پذیرایی بین سوگواران رضوی توسط کانون «مصلی» خاوران

تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۳۹۹
باقری با اشاره به اینکه همزمان با سالروز شهادت امام رضا (ع)، موکب «سیدالشهدا (ع)» کانون «مصلی» در خاوران راه اندازی شد، گفت: در این روز یک هزار بسته پذیرایی بین سوگواران امام رضا (ع) توسط موکب توزیع شد.

«علیرضا باقری»، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز گفت: همزمان با آخرین روز ماه صفر و سالروز شهادت امام رضا (ع)، به همت مرکز فرهنگی «امام حسین (ع)» و با همکاری کانون فرهنگی «مصلی جمعه» خاوران و هیئت «رزمندگان اسلام» موکب «سیدالشهدا (ع)» در مقابل مرکز فرهنگی «امام حسین (ع)» این شهر برپا شد.

 مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد «جامع (مصلی جمعه)» خاوران با اشاره به اینکه در این روز یک هزار بسته پذیرایی بین سوگواران امام رضا (ع) توسط موکب «سیدالشهدا (ع)» کانون فرهنگی هنری «مصلی جمعه» خاوران توزیع شد، تاکید کرد: این بسته های پذیرایی شامل کیک، بیسکوئیت، آب معدنی بود که بین سوگواران مردمی و خودرو های عبور مرور توزیع شد.

وی با اشاره به اینکه بسته بندی و توزیع بسته ها با توجه به شیوع ویروس کرونا با رعایت نکات بهداشتی تهیه و توزیع شد، یادآور شد: با توجه به شرایط کرونا و اعلام وضعیت قرمز شهرستان همه با محدودیت های که پیش رو داشتیم که از برگزاری برنامه های عزاداری ایام پایانی ماه صفر خودداری، اما با برپایی این موکب فضای معنوی در شهر و مردم حاکم شد.

باقری تاکید کرد: اعضای کانون فرهنگی «مصلی جمعه» خاوران با همه توان از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کنار دانشگاه علوم پزشکی و دستگاه های مسئول نظیر فرمانداری بوده است و این کانون در شهر خاوران اولین گروهی بود که برای ضدعفونی معابر و اماکن پر تردد شهر، اقدام کرد.

پایان پیام/ 130