توزیع ۱۲۰بسته معیشتی به نیابت از شهدای خان طومان در ساری

توزیع ۱۲۰بسته معیشتی به نیابت از شهدای خان طومان در ساری

تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۳۹۹
نیرین از توزیع ۱۲۰ بسته معیشتی به ارزش ۴۰میلیون تومان بین نیازمندان ساری خبر داد و گفت: شانزدهمین مرحله توزیع احسان به همت خانواده های شهدا و مسجدی ها و به نیابت از شهیدان رضا حاجی زاده، علی عابدینی، محمود رادمهر، محمد بلباسی و حسن رجایی فر اجرا شد.

«محمدعلی نیرین»، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ساری گفت: شانزدهمین مرحله طرح توزیع احسان همزمان با سالروز شهادت امام رضا(ع) از سوی کانون فرهنگی و هنری امام علی(علیه‌السلام) ساری و خیریه 110 وابسته و زیر نظر این کانون، صورت گرفت.

مدیرمسئول کانون امام علی(علیه‌السلام) مسجد امیرالمؤمنین(علیه‌السلام) کوی طبرستان ساری اظهار کرد: در این مرحله با یاری خداوند متعال، خانواده‌های معظم شهدا، همسران جانبازان، معتمدین محل و خیرین، 120 بسته معیشتی موردنیاز برای خانواده‌های نیازمند شامل مرغ، برنج،ماکارونی،رب گوجه،قند، چای،تخم مرغ،نخود و لوبیا، پنیر و گوشت قرمز تهیه و توزیع شد.

 

وی بابیان اینکه برای تهیه این بسته‌های معیشتی 40میلیون تومان هزینه شده، یادآور شد: این مرحله توزیع احسان با حضور «عقیله ملازاده» مادر شهید مدافع حرم «محمود رادمهر» از شهدای تازه تفحص شده خان طومان سوریه و سردار «حمیدرضا رستمیان» فرمانده سابق لشکر 25کربلا باهدف دستگیری از نیازمندان و خانواده‌های آسیب‌دیده از کرونا انجام شد.

 

نیرین بابیان اینکه کمک‌های مردمی در بیت جانباز شهید عباسعلی نیرین، بسته‌بندی و برای توزیع آماده می‌شود، افزود: هر مرحله از توزیع احسان به نیابت از یک شهید انجام می‌شود که با توجه به ورود 5شهید مدافع حرم به میهن، این مرحله از توزیع احسان به یاد شهیدان رضا حاجی زاده، علی عابدینی، محمود رادمهر، محمد بلباسی و حسن رجایی فر اجرایی شده است.

وی به بازگشایی مدارس اشاره کرد و گفت: خیریه 110 زیر نظر کانون فرهنگی و هنری امام علی(علیه‌السلام) ساری با همکاری خیرین و خانواده‌های معظم شهدا و مردم خیرخواه برای دانش آموزان نیازمندان لوازم‌التحریر تهیه و در اختیار جامعه هدف قرار داده است.

 

پایان پیام/ 286