تجلیل از رابط کانون فرهنگی و هنری «شهدای هسته ای» در طرح ملی سه شنبه های تکریم

تجلیل از رابط کانون فرهنگی و هنری «شهدای هسته ای» در طرح ملی سه شنبه های تکریم

تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۹
در طرح ملی سه شنبه های تکریم این هفته، از جانشین پایگاه و رابط فرهنگی کانون فرهنگی شهدای هسته ای مسجد امام حسین(ع) کوی فرهنگ زنجان با حضور بچه های مسجد تجلیل به عمل آمد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، در طرح ملی سه شنبه های تکریم، جانشین پایگاه و رابط فرهنگی کانون فرهنگی شهدای هسته ای مسجد امام حسین(ع) کوی فرهنگ به جهت فعالیت موثر و جهادی و جدیت در پیگیری امور محوله تجلیل شد.

 

طرح ملی سه شنبه های تکریم با حضور امام جماعت و بچه های مسجد امام حسین(ع) کوی فرهنگ زنجان و با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد.

 

این طرح یک رویداد ملی است که به شناسایی وتکریم خانواده معظم شهداء وایثارگران، چهره‌های ماندگار، نخبگان و نوجوانان ممتاز و … در عرصه‌های فرهنگی و هنری، اجتماعی، دینی و علمی محله می پردازد.

هدف از اجرای این طرح ملی تقویت سرمایه‌های اجتماعی، الگوسازی برای نمازگزاران و اهالی محله به‌ویژه نوجوانان و جوانان با رویکرد تربیتی و اصلاح سبک زندگی، شبکه‌سازی و جریان‌سازی در عرصه‌های فرهنگی و دینی و ارتقای فرهنگ عمومی محله، رونق‌بخشی به نماز جماعت و جذب نوجوانان، جوانان و نخبگان به مساجد به عنوان شده است.

پایان پیام/ 693