استان اردبیل در مشارکت طرح «احسان قرآن» به مناسبت اربعین رتبه اول کشور را کسب کرد

استان اردبیل در مشارکت طرح «احسان قرآن» به مناسبت اربعین رتبه اول کشور را کسب کرد

تاریخ انتشار : ۱ آبان ۱۳۹۹
سقاء گفت: اعضا و فعالان کانون های مساجد استان اردبیل با مشارکت ۱۹ درصدی در طرح «احسان قرآن» به مناسبت اربعین رتبه اول کشور را کسب کردند.

«نادر سقاء» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: اعضا و فعالان کانون های مساجد استان اردبیل با مشارکت 19 درصدی در طرح «احسان قرآن» به مناسبت اربعین رتبه اول کشور را کسب کردند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: این طرح شامل حزب خوانی قرآن کریم با مشارکت فعالان کانون های مساجد از 7 تا 17 مهرماه به مناسبت ایام اربعین حسینی برگزار شد.

 

این مقام مسئول ادامه داد: این طرح به مناسبت گرامیداشت شهدا و اسرای کربلا و سرداران و شهدای مقاومت به ویژه سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس برگزار شد.

 

سقاء بیان کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و عدم برگزاری پیاده روی اربعین این برنامه معنوی با هدف عرض ارادت به آستان امام حسین (علیه السلام) و یارانش با وفایش در سراسر کشور با مشارکت فعالان کانون های مساجد بود که حدود 5783 حزب در سراسر کشور قرائت شد.

 

وی اعلام داشت: قرعه کشی مشارکت کنندگان این طرح نیز مشخص و بیست نفر از منتخبان جوایز ارزنده ای اهدا خواهد شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان افزود: برگزاری محافل انس با قرآن کریم با رعایت پروتکل های بهداشتی، پویش شعرخوانی، نقاشی و سایر برنامه های فرهنگی از جمله فعالیت های کانون های مساجد استان به مناسبت ایام اربعین حسینی بود.

 

پایان پیام/ 365