توزیع ۳۰ بسته سبد کالا در بین نیازمندان کانون شهدا روستای گرجی محله

توزیع ۳۰ بسته سبد کالا در بین نیازمندان کانون شهدا روستای گرجی محله

تاریخ انتشار : ۱ آبان ۱۳۹۹
الیاسی از توزیع ۳۰ بسته سبد کالا در بین نیازمندان کانون شهدا روستای گرجی محله بهشهر همزمان با دهه آخر ماه صفر خبر داد و گفت: این بسته های معیشتی در راستای رزمایش کمک مومنانه در بین افراد نیازمند توزیع شد.

«محمدمهدی الیاسی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران در نکا اظهار کرد:  با توجه به شیوع بیماری کرونا برنامه های کانون شهدا روستای گرجی محله امسال با سال های قبل متفاوت است و در مناسبت های خاص، دستگیری از ایتام و نیازمندان در دستور کار است.

 

مدیر مسئول کانون شهدا روستای گرجی محله بهشهر افزود: دستگیری از نیازمندان از تاکیدات دین اسلام است و نباید از آن غافل شد.

 

الیاسی از توزیع 30 بسته سبد کالا در بین نیازمندان کانون شهدا روستای گرجی محله بهشهر همزمان با دهه آخر ماه صفر خبر داد و گفت: این بسته های معیشتی در راستای رزمایش کمک مومنانه در بین افراد نیازمند توزیع شد.

 

وی اضافه کرد: 30 بسته معیشتی به همت کانون شهدای روستای گرجی محله بهشهر در راستای رزمایش کمک مومنانه در دهه آخر ماه صفر به ارزش 45 میلیون ريال در بین افراد کم برخوردار توزیع شد تا در راستای کاهش فقر در جامعه در دوران کرونا تلاش شود.

 

الیاسی با اشاره به اینکه مساجد پایگاهی مهم برای کمک مومنانه و دستگیری از نیازمندان هستند، یادآور شد: در طول دوران شیوع کرونا، کانون شهدا روستای گرجی محله بهشهر، علاوه بر تهیه و توزیع بسته های کمک معیشتی اقدام به راه اندازی آشپزخانه و تهیه غذای گرم نموده و آن ها را میان خانواده های نیازمندان و افراد آسیب پذیر جامعه توزیع کرد.

 

وی اضافه کرد: همچنین توزیع بسته های بهداشتی و ضدعفونی کردن معابر از برنامه های مهم ما از ابتدای دوران کرونا بود که با کمک بچه مسجدی ها با قوت اجرایی شد تا سهمی در مقابله با کرونا داشته باشیم.

پایان پیام/ 175