کلاس‌های آموزش رایگان آتش نشانی در کانون شهدای روستای سمچول برگزار می شود

کلاس‌های آموزش رایگان آتش نشانی در کانون شهدای روستای سمچول برگزار می شود

تاریخ انتشار : ۱ آبان ۱۳۹۹
زارعی از برگزاری کلاس‌های آموزش رایگان آتش نشانی در کانون شهدای روستای سمچول خبر داد و گفت: با رایزنی های انجام شده با سازمان اتش نشانی بهشهر مقرر شد که آموزش رایگان دراین راستا به اعضای کانون ارائه شود.

«علی اکبر زارعی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران در بهشهر اظهار کرد:  در جلسه ای که توسط کانون شهدا روستای سمچول و موسسه خاتم الانبیای این روستا با مدیر عامل آتش نشانی بهشهر برگزار شد؛ مقرر شد تا با انعقاد قرار داد به اعضای کانون شهدا روستای سمچول بهشهر آموزش های لازم داده شود.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدا روستای سمچول بهشهر افزود: تلاش داریم تا با برگزاری کلاس های نظری و عملی، آتش نشان داوطلب تربیت کرده تا در مواقع ضروری وارد عمل شده و کمک کار ماموران آتش نشانی در روستاها باشند.

زارعی از برگزاری کلاس‌های آموزشی رایگان آتش نشانی در کانون شهدای روستای سمچول خبر داد و گفت: با رایزنی های انجام شده با سازمان آتش نشانی بهشهر مقرر شد که آموزش رایگان دراین راستا به اعضای کانون ارائه شود.

 

وی یادآور شد: با پیگیری های انجام شده و اعلام موافقت مدیر عامل آتش نشانی بهشهر، مقرر شد تا آموزش های اطفای حریق در تمام سطوح و کنترل و ایمن سازی منازل به داوطلبان ارائه شود تا در مواقع ضروری وارد عمل شوند.

پایان پیام/ 175