برپایی سفره ختم صلوات در سالروز شهادت امام حسن عسکری (ع)

برپایی سفره ختم صلوات در سالروز شهادت امام حسن عسکری (ع)

تاریخ انتشار : ۳ آبان ۱۳۹۹
فهیمه برخان گفت: هم زمان با سالروز شهادت این امام همام سفره ختم صلوات برپا شده و ثواب قرائت صلوات ها هدیه به ساحت مقدس امام حسن عسکری (ع) و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار می شود.

«فهیمه برخان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ضمن تسلیت شهادت امام حسن عسکری (ع)، گفت: هم زمان با سالروز شهادت این امام همام سفره ختم صلوات برپا شده و ثواب قرائت صلوات ها هدیه به ساحت مقدس امام حسن عسکری (ع) و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار می شود.


مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمیه کهنوج افزود: پس از اتمام صلوات ها، توسط یک کارشناس دین به بیان سبک و سیره این امام بزرگوار پرداخته می شود.


وی ابراز کرد: علاوه بر این نیز به مناسبت آغاز امامت امام زمان (عج) قصد داریم شله زرد نذری پخت کرده و پس از بسته بندی در بین اهالی محله مسجد توزیع کنیم.


برخان بیان کرد: همچنین با کمک بچه های مسجدی کانون قرار است پس از پایان شهادت امام حسن عسکری (ع)، فاطمیه و محله را متناسب با آغاز امامت امام زمان (عج) تزئین و چراغانی کنیم.


مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمیه کهنوج اظهار کرد: یکی دیگر از برنامه های آغاز امامت امام زمان (عج) تولید عکس نوشته هایی با همین مضمون و تبریک این روز در فضای مجازی است.


وی در خاتمه عنوان کرد: از آنجایی که به دلیل شیوع کرونا امکان برگزاری جشن آغاز امامت امام زمان (عج) نیست اما سعی داریم با اجرای این برنامه ها، به ساحت مقدس این امام همام ادای احترام کنیم.

پایان پیام/ 586