توزیع سبد غذایی هم زمان با سالروز آغاز امامت امام زمان (عج)

توزیع سبد غذایی هم زمان با سالروز آغاز امامت امام زمان (عج)

تاریخ انتشار : ۳ آبان ۱۳۹۹
لیلی بزم آور گفت: از آنجایی که در آستانه سالروز آغاز امامت امام زمان (عج) هستیم بنابراین در نظر داریم ۱۸۰ سبد غذایی در بین خانوارهای نیازمند روستا توزیع کنیم.

«لیلی بزم آور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، با اشاره به اجرای طرح کمک مومنانه، گفت: از آنجایی که در آستانه سالروز آغاز امامت امام زمان (عج) هستیم بنابراین در نظر داریم ۱۸۰ سبد غذایی در بین خانوارهای نیازمند روستا توزیع کنیم.


رابط کانون فرهنگی هنری شهید عزیزپور روستای دریاچه افزود: علاوه بر این نیز قرار است ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان پول نقد در قالب کارت هدیه در بین نیازمندان توزیع کنیم.


وی بیان کرد: این اقدام در راستای کمک به بهبود معیشت خانواده های نیازمند محله مسجد و روستا انجام می شود تا در سالروز آغاز امامت امام زمان (عج) بتوانیم دل هایی را شاد کنیم.


بزم آور ابراز کرد: یکی دیگر از برنامه های سالروز امامت امام زمان (عج)، برگزاری جشن است به همین منظور قرار است با بچه های مسجدی کانون، حسینیه و کانون را متناسب با این مراسم فضاسازی سازی کنیم.


رابط کانون فرهنگی هنری شهید عزیزپور روستای دریاچه اضافه کرد: از ویژه برنامه های جشن آغاز امامت امام زمان (عج)، شعرخوانی و اجرای سرود توسط بچه های کانون است.


وی اظهار کرد: همچنین قصد داریم مسابقه کتابخوانی با محوریت سبک زندگی و سیره امام زمان (عج) را از طریق فضای مجازی برگزار کنیم.


بزم آور با اشاره به برخی از فعالیت های هفتگی کانون، عنوان کرد: در همین راستا جمعه هر هفته جلسه ختم قرآن کریم همراه با قرائت زیارت آل یاسین برگزار می‌شود


رابط کانون فرهنگی هنری شهید عزیزپور روستای دریاچه افزود: در طول هفته نیز جلسه قرائت زیارت عاشورا و دعای توسل نیز برگزار می شود.


وی بیان کرد: علاوه بر این نیز دوره آموزش جز ۳۰ قرآن کریم هر هفته با استفاده از بستر فضای مجازی اجرا می شود.


بزم آور در خاتمه یادآور شد: کارگاه تولید ماسک کانون که از ۲۲ اسفند و در پی شیوع کرونا راه اندازی شده است همچنان در حال فعالیت است و روزانه قریب ۸۵۰ ماسک تولید می کند.

پایان پیام/ 586