مشارکت کانون فرهنگی هنری «نسل پایداری» در کمک مومنانه به ۱۰۰ خانواده نیازمند

مشارکت کانون فرهنگی هنری «نسل پایداری» در کمک مومنانه به ۱۰۰ خانواده نیازمند

تاریخ انتشار : ۳ آبان ۱۳۹۹
حجت‌الاسلام والمسلمین فلاح گفت: اهالی مسجد «منشور» با مشارکت و فعالیت کانون فرهنگی هنری نسل پایداری و پایگاه بسیج شهید مطهری در دوره شیوع ویروس کرونا در سه نوبت، سبد کالا میان نیازمندان توزیع کردند.

حجت الاسلام والمسلمین «رضا فلاح» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه با شیوع ویروس کرونا شورای فرهنگی مسجد منشور (واقع در تهران، خیابان امام خمینی (ره)، نرسیده به میدان حر، کوچه منشور) با محوریت فعالیت کانون فرهنگی هنری نسل پایداری و پایگاه بسیج شهید مطهری، گروه جهادی شهید فرامرزی را تشکیل داد، اظهار کرد: اولین کار این گروه برنامه ریزی برای ضد عفونی کردن فضای این مسجد و آماده سازی فضای باز این خانه خدا برای برگزاری برنامه در مناسبت های مختلف بود که همچنان نیز ادامه دارد.

 

امام جماعت مسجد منشور افزود: اهالی مسجد منشور با مشارکت و فعالیت کانون فرهنگی هنری نسل پایداری و پایگاه بسیج شهید مطهری در دوره شیوع ویروس کرونا در سه نوبت، سبد کالا میان میان نیازمندان توزیع کردند که هر بسته شامل اقلامی همچون برنج، چای، قند، شکر، گوشت و مرغ و به ارزش 350 هزار تومان بود. متاسفانه، به دلیل چند نوبت تعطیل شدن این مسجد همچون سایر مساجد به دستور ستاد ملی مقابله با کرونا و همچنین کمبود منابع مالی، هنوز برنامه ای برای توزیع نوبت چهارم بسته ارزاق میان نیازمندان نداریم. این مسجد چند موقوفه دارد ولی درآمدی از محل آنها نصیب مسجد نمی شود.

 

وی اضافه کرد: گروه سرود کانون فرهنگی هنری نسل پایداری در دوره شیوع ویروس کرونا با مشارکت پایگاه شهید مطهری اجرای برنامه در مناسبت های مذهبی و ملی همچون میلاد امام زمان (عج)، ولادت امام حسن مجتبی (ع) و هفته دفاع مقدس را در سطح کوچه منشور و خیابان امام خمینی (ره) و میدان حر انجام داد.

 

فلاح در ادامه با بیان اینکه کانون فرهنگی هنری نسل پایداری در برگزاری برنامه های مختلف در مسجد منشور نقش محوری دارد و در این زمینه همکاری و تعامل خوبی با هیئت امنا و پایگاه بسیج این مسجد دارد، گفت: دوره های آموزش کسب و کارهای ساده و کم هزینه و کسب مهارت های کارآفرینی توسط این کانون در مسجد منشور برگزار می شود.

 

وی یادآور شد: فعالیت کانون نسل پایداری همچون سایر نهادهای مسجد منشور با شیوع ویروس کرونا متوجه مقابله با این ویروس شد و بخشی از آنها طبیعتا تعطیل و بخشی نیز به فضای مجازی منتقل شده است.

پایان پیام/ 397