۳۰ بسته معیشتی به همت فعالان کانون اهل بیت (ع) توزیع شد

۳۰ بسته معیشتی به همت فعالان کانون اهل بیت (ع) توزیع شد

تاریخ انتشار : ۳ آبان ۱۳۹۹
مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری اهل بیت (ع) روستای اجیرلو گفت: ۳۰ بسته معیشتی به همت خیرین و فعالان کانون اهل بیت (ع) برای حمایت از خانواده های آسیب دیده از کرونا در بین نیازمندان و خانواده های بی بضاعت توزیع شد.

«پویا شاهی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: 30 بسته معیشتی به همت خیرین و فعالان کانون اهل بیت (ع) برای حمایت از خانواده های آسیب دیده از کرونا در بین نیازمندان و خانواده های بی بضاعت توزیع شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری اهل بیت (ع) روستای اجیرلو تصریح کرد: این بسته شامل ماکارونی، قند، تن ماهی، سویا و برنج ایرانی بود که همت خیرین و فعالان این کانون تهیه شده بود.

 

وی یادآور شد: تاکنون طی چندین مرحله بسته های معیشتی از سوی این کانون در بین خانواده های نیازمند و بی بضاعت توزیع شده است و جهاد همدلی همچنان ادامه دارد.

 

شاهی خاطر نشان کرد: این طرح در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری در خصوص حمایت و دستگیری از خانواده های آسیب دیده از کرونا صورت گرفت.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری اهل بیت (ع) روستای اجیرلو افزود: امیدواریم با این حرکت فرهنگی بتوانیم فرهنگ احسان و نیکوکاری را در بین اقشار مختلف مردم حفظ کنیم و آماده دریافت کمک های خیرین برای توزیع در بین خانواده های بی بضاعت هستیم.

 

شاهی اعلام داشت: در روزهای سخت بیماری قرار داریم و باید به فکر همدلی و ایثار همچون دوران دفاع مقدس باشیم تا بتوانیم این روزهای را با کمک به همنوعان به سرانجام برسانیم.

پایان پیام/ 365