اقامه عزای امام حسن عسکری (ع) توسط کانون های مساجد فارس

اقامه عزای امام حسن عسکری (ع) توسط کانون های مساجد فارس

تاریخ انتشار : ۴ آبان ۱۳۹۹
حجت الاسلام امیدی گفت: مراسم عزاداری سالروز شهادت امام حسن عسکری (ع) به شکل مجازی توسط برخی از کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس برگزار و همچنین در برخی از کانون ها که در مناطق قرمز و هشدار نبودند این مراسم با رعایت نکات بهداشتی اجرا شد.

حجت الاسلام «حسین امیدی» ضمن عرض تسلیت به مناسبت سالروز شهادت امام حسن عسکری (ع) در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز، گفت: مراسم گرامیداشت و عزاداری سالروز شهادت امام حسن عسکری (ع) شب گذشته و ظهر امروز، به شکل مجازی توسط برخی از کانون های فرهنگی هنری مساجد برگزار شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس با اشاره به اینکه در برخی از کانون ها که در مناطق قرمز و هشدار نبودند این مراسم با رعایت نکات بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد، تاکید کرد: در زمان شیوع کرونا برنامه های فرهنگی، هنری، ملی و مذهبی در کانون های مساجد به 2 شیوه مجازی و حضوری، اجرا می شده است که برنامه های حضوری با رعایت نکات بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی همراه بوده است.

 

وی اظهار کرد: برخی کانون ها هم کارهای فرهنگی خود را سمت مواسات و همدلی برده و در این ایام به نیازمندان و سایر اقشاری که در کرونا آسیب دیده اند، کمک می کنند.

 

پایان پیام/ 130