اجرای طرح به وقت مهربانی در سالروز آغاز امامت امام زمان (عج)

اجرای طرح به وقت مهربانی در سالروز آغاز امامت امام زمان (عج)

تاریخ انتشار : ۴ آبان ۱۳۹۹
محبوبه جبالبارزی گفت: یکی  از برنامه های ویژه سالروز آغاز امامت امام زمان (عج)، اجرای طرح به وقت مهربانی است و به همین منظور قرار است اقلام فرهنگی و لوازم التحریر تهیه کرده و در قالب سبد مهربانی در بین دانش آموزان نیازمند توزیع کنیم.

«محبوبه جبالبارزی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، با اشاره به در پیش بودن آغاز امامت امام زمان (عج)، گفت: هم زمان با سالروز آغاز امامت امام زمان (عج) مسابقه مجازی هر چه دل تنگت می خواهد به امام بگو، برگزار می‌شود.



مدیر کانون فرهنگی هنری امام صادق (ع) عنبرآباد بیان کرد: در همین راستا علاقمندان به شرکت در این مسابقه می توانند دلنوشته های خود را خطاب به امام زمان (عج) نوشته و از طریق گروه مجازی کانون برای ما ارسال کنند.



وی ابراز کرد: یکی دیگر از برنامه های ویژه سالروز آغاز امامت امام زمان (عج)، اجرای طرح به وقت مهربانی است و به همین منظور قرار است اقلام فرهنگی و لوازم التحریر تهیه کرده و در قالب سبد مهربانی در بین دانش آموزان نیازمند توزیع کنیم.



جبالبارزی اضافه کرد: در این طرح قرار است ۳۱۳ سبد مهربانی توزیع شود و علاوه بر این نیز تعدادی گوشی دست دوم به صورت امانی در اختیار دانش آموزان بی بضاعت قرار گیرد تا از تحصیل باز نمانند.



مدیر کانون فرهنگی هنری امام صادق (ع) عنبرآباد اظهار کرد: از آنجایی که امسال به دلیل شیوع کرونا برپایی جشن آغاز امامت امام زمان (عج) میسر نیست بنابراین این جشن به صورت مجازی برگزار می شود.



وی ادامه داد: قرار است بچه های مسجدی کانون محله و مسجد را متناسب با آغاز امامت این امام همام چراغانی و آذین بندی کنند.

جبالبارزی با اشاره به سالروز شهادت امام حسن عسکری (ع)، عنوان کرد: شامگاه گذشته نیز مراسم عزاداری این امام بزرگوار با رعایت کامل نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی با حداقل زمان ممکن مابین اقامه نماز مغرب و عشا برگزار شد.



مدیر کانون فرهنگی هنری امام صادق (ع) عنبرآباد در خاتمه تاکید کرد: این برنامه ها با هدف ترویج فرهنگ مهدویت، شناخت امام زمان (عج) و در نهایت زمینه سازی برای ظهور آن حضرت اجرا می شود.

پایان پیام/ 586