کارگروه اقدام عملي به فرامين رهبري در ستاد فهماي استان تهران تشکيل شد

کارگروه اقدام عملی به فرامین رهبری در ستاد فهمای استان تهران تشکیل شد

تاریخ انتشار : ۵ آبان ۱۳۹۹
حجت الاسلام قديريان خبر از تشکيل کارگروه اقدام عملي به فرامين مقام معظم رهبري در ستاد هماهنگي کانون‌هاي فهما استان تهران داد.

حجت الاسلام «غلامعلی قدیریان» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان تهران گفت: از روز شنبه کار گروهی با عنوان کمیته اقدام عملی به فرامین رهبری تشکیل و نسبت به سازماندهی نیروهای داوطلب کانون های فرهنگی و هنری مساجد همفکری و تبادل نظر اقدام شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تهران ادامه داد: در این کمیته قرار شد با هماهنگی و همکاری  کامل و راهبردی دستگاه های همسو در مسجد از جمله مرکز رسیدگی به امور مساجد و بسیج مقاومت عمل شود.

 


وی افزود: در تهران ۱۳۱۸ کانون فرهنگی هنری با ثبت رسمی وجود دارد که با مدیریت و زعامت امام جماعت فعالیت های گسترده فرهنگی و هنری و آموزشی دارند که در این مقطع زمانی فعالیت های اجتماعی و کمک  های مومنانه و همدلی مردم عزیز استان رنگ و بوی خاصی به این فعالیت ها بخشیده است.


گفتنی است ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد در استان تهران به ۲۲ منطقه در شهر تهران و ۱۶ شهرستان تقسیم می‌شوند که با تدابیر انجام شده ۶۲ کانون به عنوان رابط با این ستاد حداقل ۲۵ کانون فرهنگی و هنری را تحت پوشش فعالیت و مدیریت خود خواهند داشت.