اجرای مسابقه مجازی کتابخوانی ویژه آغاز امامت امام زمان (عج)

اجرای مسابقه مجازی کتابخوانی ویژه آغاز امامت امام زمان (عج)

تاریخ انتشار : ۵ آبان ۱۳۹۹
یونس میجانی گفت: به مناسبت بزرگداشت آغاز امامت امام زمان (عج)، مسابقه مجازی کتابخوانی ویژه گروه سنی نوجوان برگزار می شود.

«یونس میجانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: به مناسبت بزرگداشت آغاز امامت امام زمان (عج)، مسابقه مجازی کتابخوانی ویژه گروه سنی نوجوان برگزار می شود.



مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) جیرفت افزود: این مسابقه با همکاری مقر کتاب مهدی یاوران مسجد جامع جیرفت برگزار می شود و در همین راستا تعداد ۱۰۰ جلد کتاب سعید، ۵۰ جلد کتاب امام من و ۵۰ جلد نیز کتاب حاج قاسم  نوشته نرجس شکوریان فرد در اختیار علاقمندان قرار می گیرد.



وی با بیان این مطلب که مسابقه مجازی کتابخوانی از امروز شروع شده و تا ۲۰ آبان سال جاری ادامه دارد، ابراز کرد: نوجوانان علاقمند به شرکت در این مسابقه می توانند به ایستگاه صلواتی کانون امام علی (ع) که درب مسجد راه اندازی شده است مراجعه کرده و یکی از این ۳ کتاب را به صورت رایگان دریافت کنند.



میجانی بیان کرد: مسابقه از کتاب های سعید و امام من ویژه آغاز امامت امام زمان (عج) و مسابقه کتاب حاج قاسم نیز به مناسبت ۱۳ آبان در نظر گرفته شده است.



مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) جیرفت اضافه کرد: نوجوانان پس از دریافت کتاب و مطالعه آن می بایست به پرسش نامه ای که در این کتاب ها قرار داده شده جواب دهند و سپس تصویری از آن را به شماره موبایل ۰۹۱۳۶۷۸۴۷۲۰ در پیام رسان واتس آپ ارسال کنند.



وی اظهار کرد: علاوه بر این قرار است در لبیک به فرمایش رهبری مبنی بر ورود نیروهای مخلص و جوانان مومن به عرصه مبارزه با بیماری کرونا، با همکاری مرکز نیکوکاری و پایگاه مقاومت بسیج امام علی (ع) تعداد ۵۰۰ ماسک تهیه شده که در این ایستگاه صلواتی توزیع می شود.



میجانی ادامه داد: همچنین در نظر داریم با کمک بانوان مسجدی کارگاه تولید ماسک را مجددا راه اندازی کرده و مواد ضدعفونی کننده نیز تهیه کرده و با مشارکت بچه های مسجدی کانون و پایگاه مقاومت بسیج امام علی (ع) معابر عمومی را ضدعفونی کنیم.



مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) جیرفت در خاتمه عنوان کرد: یکی دیگر از برنامه های کانون در سالروز آغاز امامت امام زمان (عج) برگزاری جشن ویژه نمازگزاران همراه با رعایت کامل نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی است که در همین راستا فضای فیزیکی مسجد و محله متناسب با این جشن آذین بندی شد.

پایان پیام/ 586