نشست بصیرتی مهدویت و فرهنگ انتظار برگزار شد

نشست بصیرتی مهدویت و فرهنگ انتظار برگزار شد

تاریخ انتشار : ۶ آبان ۱۳۹۹
میثم زارع گفت: به همین منظور نشست بصیرتی با موضوع مهدویت و فرهنگ انتظار با دعوت از یک کارشناس دین از طریق گروه مجازی کانون برگزار شد.

«اسماعیل نیک نفس» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: با توجه به شیوع کرونا و عدم امکان برگزاری جشن آغاز امامت امام زمان (عج) بنابراین ویژه برنامه های بزرگداشت این روز به صورت مجازی برگزار شد.



مدیر کانون فرهنگی هنری باقرالعلوم روستای ریگ سلمی قلعه گنج افزود: به همین منظور نشست بصیرتی با موضوع مهدویت و فرهنگ انتظار با دعوت از یک کارشناس دین از طریق گروه مجازی کانون برگزار شد.



وی اظهار کرد: شناخت و معرفت نسبت به امام زمان (عج) و اهل بیت (ع) راه نجات بشریت است در همین راستا این نشست بصیرتی همراه با پرسش و پاسخ برگزار شد.


زارع بیان کرد: یکی دیگر از برنامه های کانون در سالروز آغاز امامت امام زمان (عج) برگزاری مسابقه نقاشی ویژه گروه سنی کودکان با موضوع جمکران بود که بچه ها نقاشی های خود را از طریق فضای مجازی برای ما ارسال کردند.



مدیر کانون فرهنگی هنری باقرالعلوم روستای ریگ سلمی قلعه گنج ادامه داد: این مسابقه نیز در راستای آشنایی کودکان با امام زمان (عج) برگزار شد.



وی ابراز کرد: علاوه بر این به کمک بچه های مسجدی کانون مسجد و محله متناسب با سالروز آغاز امامت امام عصر (عج) آذین بندی شده و از بلندگوهای مسجد دعای فرج پخش شد.



زارع اضافه کرد: همچنین در این روز فرخنده از گلدسته های مسجد مولودی پخش کرده و از طریق فضای مجازی نیز احادیثی مرتبط با مهدویت و انتظار منتشر شد.



مدیر کانون فرهنگی هنری باقرالعلوم روستای ریگ سلمی قلعه گنج در خاتمه تاکید کرد: سعی کردیم با توجه به شرایط موجود با اجرای برنامه های بزرگداشت سالروز آغاز امامت امام زمان (عج) در راستای ترویج فرهنگ مهدویت و انتظار گام برداریم.

پایان پیام/ 586