پخش مولودی از گلدسته های مساجد گیلان در هفته وحدت

پخش مولودی از گلدسته های مساجد گیلان در هفته وحدت

تاریخ انتشار : ۷ آبان ۱۳۹۹
حجت‌‌الاسلام رضوانی نژاد از پخش مولودی از گلدسته های مساجد گیلان در هفته وحدت خبر داد و گفت: جشن وحدت با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در کانون‌های مساجد سراسر گیلان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام «محمدعلی رضوانی‌نژاد» امروز(چهارشنبه، ۷ آبان) در گفت‌و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت با تبریک هفته وحدت و لزوم گرامیداشت این ایام گفت: دشمنان اسلام و انقلاب با ترفندها و توطئه‌های مختلف درصدد ایجاد تفرقه بین اقوام مختلف کشور هستند که نقشه‌های آنان با هوشیاری و وحدت مردم شکست خورده است.

 

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان با بیان اینکه در شهرستان‌های غرب گیلان شیعه و سنی با وحدت و همدلی برادرانه کنار هم زندگی می‌کنند افزود: برنامه‌های گرامیداشت این ایام با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مساجد گیلان به‌ویژه مساجد شهرستان‌های رضوانشهر، تالش و آستارا برگزار می‌شود.

 

وی پخش مداحی و مولودی‌خوانی از مأذنه‌های مساجد را از اهم این برنامه‌ها عنوان کرد و اظهارداشت: جشن وحدت با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در کانون‌های مساجد سراسر گیلان برگزار می‌شود.

 

رضوانی‌نژاد آذین‌بندی مساجد و محلات، اجرای طرح تلاوت نور و تلاوت سوره محمد(ص) و هدیه به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص)، انتشار بیانات امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری درباره شخصیت پیامبر(ص) و هفته وحدت در شبکه‌های اجتماعی و تولید متن، دل نوشته، عکس، نقاشی، شعر و... در قالب پویش # ما - امت - رسول الله- هستیم را از دیگر برنامه‌های این ایام در کانون‌های مساجد با بهره‌گیری از فضای مجازی عنوان کرد.

 

وی از برگزاری نشست سیاسی و سخنرانی در مساجد با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی خبر داد و اعلام کرد: تهیه جهیزیه برای نوعروسان، تهیه  لوازم تحریر برای دانش‌آموزان نیازمند و توزیع آن در 13 آبان روز دانش‌آموز، برگزاری سه‌شنبه های تکریم، نصب بنر و پرده، برگزاری سرود خیابانی، اهداء خون، تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی برای آسیب‌دیدگان کرونائی، مسابقه حفظ سوره‌های کوتاه برای خردسالان و نونهالان، مسابقه نقاشی، مسابقه دارت، مسابقه طناب‌کشی از دیگر برنامه‌های گرامیداشت هفته وحدت در کانون‌های مساجد استان است.

        

پایان پیام/ 84