مسابقه عکس و نقاشی «خانه های نورانی» برگزار می شود

مسابقه عکس و نقاشی «خانه های نورانی» برگزار می شود

تاریخ انتشار : ۷ آبان ۱۳۹۹
معاون قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل از برگزاری مسابقه عکس و نقاشی «خانه های نورانی» با شعار «هر خانه یک مسجد» خبر داد.

«مهدی طاهری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: مسابقه عکس و نقاشی «خانه های نورانی» با شعار «هر خانه یک مسجد» به مناسبت هفته وحدت و گرامیداشت میلاد پیامبر مکرم اسلام (ص) و امام جعفر صادق (ع) برگزار می شود.

 

معاون قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: علاقمندان می توانند عکس یا نقاشی با موضوع نماز فردی و نماز جماعت به صورت خانوادگی، تلاوت قرآن کریم و دعاخوانی و عبادت در خانه را به دبیرخانه این مسابقه ارسال کنند.

 

این مقام مسئول افزود: این مسابقه ویژه کودکان و نوجوانان تا سن 14 سالگی است و به صورت استانی برگزار می شود.

 

وی ادامه داد: شرکت کنندگان می توانند 2 اثر در بخش عکس و یک اثر در بخش نقاشی به پیام رسان واتس آپ به شماره 09143526189 ارسال کنند.

 

طاهری تاکید کرد: به نفرات برگزیده به قید قرعه جوایز ارزنده ای اهدا خواهد شد.

 

معاون قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل اذعان داشت: این مسابقه با مشارکت معاونت قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان و موسسه فرهنگی هنری سروش نغمه امید برگزار می شود.

 

طاهری عنوان کرد: شیوع بیماری کرونا در سطح جامعه فرصت مغتنمی برای استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای برنامه های فرهنگی فراهم کرده و تاکنون استقبال بسیار خوبی از این مسابقه های فرهنگی شده است.

پایان پیام/ 365