اهدای ثواب طرح تلاوت نور به پیامبر اکرم(ص) در کانون چالکیاسر لنگرود

اهدای ثواب طرح تلاوت نور به پیامبر اکرم(ص) در کانون چالکیاسر لنگرود

تاریخ انتشار : ۷ آبان ۱۳۹۹
عابدینی با تاکید بر گرامیداشت هفته وحدت با بهره‌‌گیری از فضای مجازی از اجرای طرح تلاوت نور و اهدا ثواب آن به روح پیامبر اکرم(ص) در کانون فرهنگی هنری باب‌الحوائج چالکیاسر لنگرود خبر داد.

«سيد محمدصادق عابدينی» با تبریک هفته وحدت و گرامیداشت این ایام در کانون باب الحوائج چالکیاسر لنگرود با اجرای برنامه‌های متنوع به خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت گفت: با توجه به شیوع کرونا و لزوم عدم برگزاری تجمع‌ها تلاش کردیم به‌منظور حفظ سلامت مردم برنامه‌ها را با بهره‌گیری از فضای مجازی اجرایی کنیم.


مدير کانون فرهنگی باب الحوائج چالکياسر لنگرود با اشاره به شیوه متفاوت برنامه‌های گرامیداشت هفته وحدت در سال جاری نسبت به سالیان گذشته افزود: امسال به‌خاطر شرايط کرونا مراسم جشن ولادت پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) برگزار نمی‌شود.


وی با اشاره به اجرای تلاوت نور و اهدای ثواب آن به پيامبر اعظم(ص) در بستر فضای مجازی اذعان کرد: تبيین سبک زندگی پيامبر(ص) به عنوان اسوه حسنه، باز نشر بيانات امام خمينی(ره) و رهبر معظم انقلاب در خصوص شخصيت پيامبر اعظم(ص) و پويش مردمی قرائت سوره محمد(ص) از دیگر برنامه‌های این کانون در هفته وحدت است.


عابدینی در پایان اعلام کرد: توليد متن و دل نوشته و... در فضای مجازی با نام و نشان کانون در قالب پویش# ما_ امت_ رسول الله_هستيم با همکاری امام جماعت، هيئت امناء و نمازگزاران مسجد جمعه چالکياسر در این ایام برگزار می‌شود.

پایان پیام/ 84