برگزاری ویژه برنامه های هفته وحدت در کانون مسجد امام جعفر صادق(ع) بهشهر

برگزاری ویژه برنامه های هفته وحدت در کانون مسجد امام جعفر صادق(ع) بهشهر

تاریخ انتشار : ۷ آبان ۱۳۹۹
قلندری گفت: ویژه برنامه های هفته وحدت در کانون مسجد امام جعفر صادق(ع) بهشهر با هدف بزرگداشت این هفته و نکوداشت پیامبر رحمت و مهربانی و ارزش های اخلاقی برگزار می شود.

« عقیل قلندری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران در بهشهر اظهار کرد: به مناسبت آغاز هفته وحدت و میلاد مسعود حضرت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق(ع) ویژه برنامه‌ جشن وحدت در کانون مسجد امام جعفر صادق(ع) بهشهر با رعایت دستور العمل های بهداشتی برگزار می شود.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری مسجد امام جعفر صادق(ع) بهشهر افزود: هفته‌ وحدت، هفته عشق به رسول الله و درس آموزی از مکتب این پیامر رحمت است که امیدواریم با برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی در این بخش تلاش شود.

 

وی اضافه کرد: کانون مسجد امام جعفر صادق(ع) بهشهر، ویژه برنامه جشن وحدت میلاد مسعود حضرت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) را با حضور اعضا به صورت مجازی و غیرمجازی برگزار می کند.

 

قلندری گفت: ویژه برنامه های هفته وحدت در کانون مسجد امام جعفر صادق(ع) بهشهر با هدف بزرگداشت این هفته و  نکوداشت پیامبر رحمت و مهربانی و ارزش های اخلاقی برگزار می شود.

 

وی با محکوم کردن توهین به ساحت رسول اکرم(ص) خاطر نشان کرد: قرائت قرآن، برگزاری برنامه های مختلف فرهنگی، بیان مختصری از زندگانی پیامبر(ص) و امام صادق (ع) و بیان احادیث از جمله برنامه های پیش بینی شده در این ایام است.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری مسجد امام جعفر صادق(ع) بهشهر با اعلام اینکه برگزاری جشن های خانوادگی از برنامه های مهم ما در این ایام است، یادآور شد: تلاش داریم تا با برگزاری جشن های خانوادگی در ایام وحدت، اخوت و برادری و وحدت را در بین امت اسلامی بیش از پیش گسترش دهیم.

پایان پیام/ 175