طرح «سفره مهربانی ۳» تا پایان آبان ماه ۹۹ تمدید شد

طرح «سفره مهربانی ۳» تا پایان آبان ماه ۹۹ تمدید شد

تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۹۹
به همت کانون های خدمت رضوی در مساجد استان زنجان، طرح سفره مهربانی ۳ با همکاری آستان قدس رضوی در مساجد استان اجرا می شود و این طرح تا پایان آبان ماه ۹۹ تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، کانون های خدمت رضوی نمایندگانی از آستان قدس رضوی هستند که در جوار مساجد و با هدف ارائه خدمت به نیازمندان و دستگیری از آسیب دیدگان کرونا تاسیس می شوند.

 

خادمین این کانون ها از بچه های مسجد هستند و در کنار دیگر اصحاب مسجد با شناسایی نیازمندان واقعی، کمک های ارسالی از آستان قدس رضوی را در بین خانواده های نیازمند توزیع می کنند.

 

یکی از طرح های آستان قدس رضوی، طرح سفره مهربانی است که به همت کانون های خدمت رضوی در سراسر کشور اجرا می شود.

 

به همین منظور آستان قدس رضوی با صدور اطلاعیه ای خطاب به عموم خادمیاران ،خیرین و مسئولین کانون های خدمت از تمدید مهلت طرح سفره مهربانی 3 تا پایان آبان ماه امسال خبر داده است.

 

در این طرح با هدف توزیع نان متبرک در بین خانواده های کم برخوردار برگزار می شود و به ازای هر مبلغ واریزی به حساب نذورات مشهد مقدس ،پس از تبرک جستن از آستان امام رئوف2 برابر شده و به استان خودمان بر می گردد. 

 

نذورات به حساب آستان واریز شده و توسط خیرین توزیع می شود،  نذورات جمع آوری شده طی کارت های اعتباری با اعتبار 450 هزار به نیازمندان استانی اهداء می گردد.

 

به پاس قدردانی مشارکت در طرح به ازای هر 150 هزار تومان واریزی ،فیش غذای متبرک رضوی به خیرین اهداء می گردد که در اولین سفر زیارتی می توانند از غذای حضرتی بهره مند گردند.

 

در ادامه ی طرح مواسات ،همدلی و کمک مومنانه بسته های ارزاق، وام های خرید کمک جهیزیه و غیره ... به افراد مذکور تعلق می گیرد،  خدمات کانون های تخصص(تعلیم و تربیت ،قرآنی،پزشکی و ....) نیز باید به افراد شناسایی شده صورت بگیرند.

 

علاقمندان و خیرین برای شرکت در طرح سفره مهربانی می توانند کمک ها و نذورات خود را به شماره کارت نذورات مشهد مقدس 6104-3378_1129_1275  واریز کنند.

پایان پیام/ 693